UPM:n (Uuden Polven Museo, Säynätsalo, Jyväskylä) avajaisten loppufiiliksiä. Meikäläisen työ seinällä. (Vastapäisellä seinällä toinen osa teoksesta). Kapa p.s. Dementoitunut taiteilija unohti tietenkin kuvan. Lisäsin.
Vs: Eläkeläisen kuva Käytetään ensin koira kusella, ja sitten nautitaan pullo kuohuvaa tänään avatun kirjekuoren sisällön kunniaksi. Sitten on kuvan vuoro. kapa
Vs: Eläkeläisen kuva Tässä vastakuva. Etäisyyttä on riittävästi, että läheltä katsoen 625 yksittäiskuvaa erottuvat, ja sitten kun käännyt ympäri, niin vastakkainen kuva taasen hahmottuu kasvona. Toisessa olen 1-vuotiaana, toisessa 62-vuotiaana. Olen itse myös noissa yksittäisissä kuvissa. Melko itsekästä. kapa
Vs: Eläkeläisen kuva Kyllä itsekäs saa olla, kunhan ei ole sitä toisten kustannuksella. Nämä ovat hienoja. Ps. onnittelut myös eläkepäätöksestä!
Vs: Eläkeläisen kuva Tuo on Säynätsalossa, UPM-kyltit johdattavat näkyvästi perille. 7.7. Alkaen Galleria Beckerissä Seminaarinkatu 28 ihan kokonainen ja oikea yksityisnäyttely. Poikkea siellä(kin) Kapaå
Vs: Eläkeläisen kuva Jasså ! Tänään ajellaan ohi Säykistä (aina kun mahdollista käydään Haikan kärjessä - siellä se on Piinkatu) . Voisihan tuota pysähtyä tällä kertaa tällaistakin varten.
Vs: Eläkeläisen kuva Perin epäitsekkäästä ihmisestä voisi tuskin taiteilijaa tullakaan. Onnittelut niin kirjekuoren kuin näyttelynkin johdosta! Mihin saakka tuo Beckerin näyttely on - täältä laita-alueilta ei millään ehdi sinne Keskustaan ennen elokuuta...
Vs: Eläkeläisen kuva Hieno jälkeä, saaneen tiedustella miten olet kuvan rakentanut. Voisitko laittaa myös isompaa otosta tuosta teoksesta, niin ja voi kai sanoa että onnea erään vaiheen saavuttamisesta elämässäsi. Jukka
Vs: Eläkeläisen kuva Pohja ensin rakennettu 625 kuvasta. Siihen päälle naama uudelle tasolle ja yhdistetty. Reunat samoin. Printattu satiinikankaalle. kapa
Vs: Eläkeläisen kuva Valokuvataidetta isolla Teellä! Upeata.. Pistäydytään käymään Jyväshyvässä katselemassa, shekkivihko jätetään kotiin ;D