Vs: Die röhren Die Röhren sind schön, besonders als schwarzweis... tjms Hauska ja kaunis, en muista kyllä tällaista lapsikuvaa nähneeni.
Vs: Die röhren Hieno. Rakeisuus sopii hyvin tähän. Oikeastaan tämä ei ole kovin paljon edes lapsikuva vaan yleisemmin hieno näkemys ihmisestä.
Vs: Die Röhren Kuvaaja voisi mielestäni kertoa aina missä kuva on otettu. Jää muuten arvailujen varaan. Mutta itse luulen että tässä Andien-vuoristo?
Vs: Die Röhren Kuva on otettu mummolassa. Olen haistavinani sviduilua. *snif-snif* *snifffff....* - kyllä. Ei se haittaa - sen kestää kyllä, kun tietää miten hyvää se mulle tekee. EDIT: Anteeksi Migelson, jos et sittenkään ilkeillyt. Ei. Ei se varmaan ollut tuota, ehkä se oli aitoa. Tarkoitan, ei tietysti Andit. Vaan tuo maisema-asia. Herkistyin luulemaan kettuiluksi, kun tuommonen maisema-keho (kehomaisema) lienee niin out ja passé yms, että... Ehkä ei sittenkään - vaikeaa. Mutta ei tässä ollut tarkoitus tehdä maisemaa vaan pidin juuri siitä että siinä on kasvot konstailematta kuvassa ja tyrkyn, ja maisema on se toisen asteen efekti.