Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

BoD koemuksia?

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana keegan, 2 Tammikuu 2019.

  1. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 139
    1 185
    113
    Kuvakirjoista on muutamia ketjuja täällä, mutta kovin vanhoja eikä taida olla juuri tästä. Mietiskelen laadullisesti hyvän kuvakirjan teettämistä mustavalkoisita kuvista. Siis vähän huolitellumman ja "oikean" kirjan oloista. Onko kenelläkään kokemusta tästä: Julkaise oma kirjasi ja e-kirjasi ammattitaitoisesti: BoD - Books on Demand GmbH tai voiko suositella hyvää vastaavaa. Valmis tuotos saa vähän maksaakin.

    EDIT Tarkennan sen verran, että tuossa BoD:ssa haen samalla julkaisukanavaa.
     
    Viimeksi muokattu: 2 Tammikuu 2019
  2. JPQ

    JPQ Member

    376
    5
    18
    Julkaisu kanavaa ei oiekin samaan tapaan tarjoa muut. oma joskus 2006 tehty kirja oli kummallinen väriltään luulen harmaa sävykuvatkin olisi ainakin silloin tulleet oudolla sävähdyksellä värikuvista karkeasti arviotiuna magentaiseksi.:) ja se peruspaperi kauheaa. ja harmillisesti heillä ei ole kaikkiin kirja visiohiini käyvää paperia edes.
     
  3. JPQ

    JPQ Member

    376
    5
    18
    Jakelulla vastaavaa en tidä paitsi jos kirjapainon oma kirjamyynti sivu riittää jota varten paiantat kirjat ja ne maksaa niistä sullekun ne myy. siinä pitääv aan ottaa itse riski. ja se palvelu Opus Liberum (jonka samaoihin aikoihin tehty kirja onnistui väreiltään) jonka tarjoaa Nord Print.
     
  4. JPQ

    JPQ Member

    376
    5
    18
    Ja vaikka kirjoja pitääkin ottaa enemp niin värikirjat ja kovakantiset ovat halvempia mitä jäänyt käsitys siistässä mistä minä puhun ja ovat kotimaisia.
    Ja voit vaikuttaa paperiinkin.
     
    Viimeksi muokattu: 3 Tammikuu 2019
  5. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 139
    1 185
    113
    Kiitoksia kokemuksista.