Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Dannyä on kiva kuvata

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 29 Kesäkuu 2005.

    Joo, Dannyn kuvaaminen on ihan jees hommaa. Ja on Musakuvissa yksi kuva Dännystäkin.
     
  1. Loistavan ilmeen olet saanut vangittua, tuo ilme kertoo hyvin paljon laulajasta, joka toteuttaa itseään varmasti, ja tunteella.

    Misukalla on myös hyvä ilme:)
     
  2. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Syvyysterävyyttä olisi voinut olla vähemmän ja kuvaa olisi kannattanut rajata oikealta ja ylhäältä aika paljonkin pois.
    Eipä silti, kyllä tuolla äijällä on pullat hyvin uunissa, mitä sitä vinoilemaan.
     
  3. Ja erityisesti uunit on hyviä.
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ihan jees että toi tyttö on terävä vaikka itse stara onkin D. Tosin kuva on mun mielestä itselle tylsähkö. Toisella saitilla oli Tarjasta kuvia jotka oli itseä enemmän kiinnostavampia tosin niistä kuvista puuttui se munakkuus (Nightwish ja siihen yhdistettävä hevi jne). Ehkä tämä kuva kuvastaa tietyllä tapaa kuitenkin tätä musiikki hyvin? Mv olisi ehkä myös ollut kuvana ollut parempi, tosin onko se enään aiheen mukainen kuva. Mene ja tiedä, minä en tiedä.
     
  5. Mua häiritsee ton naisvokalistin naamalle vuotava sininen valo..
     
  6. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    122
    63
    Dannyn tanssitytöt on aikas söpöjä <3

    Ja danny on pirun kova esiintyjä!
     
  7. En tiedä mitään muuta niin masentavaa kuin Danny show tiellä Kälviän..........
     
  8. Juki

    Juki

    313
    0
    0
    Tänään ei sentään räntä mutta kuitenkin rakeet lensi ja sattumoisin tyhjänä tuoppini on... :(
    Danny&Farmi ?? ;)