Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

D200 ja kahva

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Heli, 3 Kesäkuu 2006.

  1. bossu

    bossu

    16
    0
    0
    Onhan siinä - jos laukaisun lukitusta tarkoitat.
     
  2. En ajatellut sitä noin pitkälle.... no olekin varmistamassa taivaspaikkaa sillä Englantilaisella kanakoiralla, joten tarvetta sitä ei kamerarintamalta ole kiinnittää.

    Mun ranteet on kuin Ladan yläpallonivelet....taipuu ne, mutta voimaa on käytettävä =)
     
  3. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Jaa, se olikin kipu mikä pisti vodkapulloa kallistaessa irvistelmään, johan tuota ihmettelin, että mikä siinä on kun ei aikuinen mies mokomaa lähdevettä naamaa vääntelemättä kestä. ;)
     
  4. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    No just sitä. Kiitokset :)
     
  5. Mikä on laukaisun lukitus?
     
  6. Lukitaan laukaisin ettei tule otettua vahinkokuvia. Itse tulin F4:ssa lukinneeksi 2.laukaisimen vasta useamman plätinän jälkeen..
     
  7. bossu

    bossu

    16
    0
    0

    Kaitpa tuota lukitusvipstaakkia vois myös nimittää akkukahvan virtakytkimeksi.

    Ampujille tuo olis varmistin.
     
  8. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Oukei, pakko kertoa. Otin kahvan. Enkä kadu muutaman ensiotoksen jälkeen. Tekee se tota niin paljon tukevammaks. Tyhmältä se näyttää mutta minkäs teet. Ja mun käsiin tuntuu istuvanki tuo kahva kohtuullisen hyvin. Lienen joku jättikäpälä. Ehdoton, sanon minä. Kiva, ku hätätilanteessa tossa voi käyttää niitä kuutta normaalipatteriaki.

    Kamera ei muuten suuria kiksejä herättäny, mut on se toooosi paljon parempi ja paremmantuntuinen ja autom. valkotasapainoki tuntuu olevan aika kohdallaan. Näin pikavilasulla siis. Voip olla, että oon viikon jälkeen toista mieltä. Mutta alkuvaikutelma on digiksi erittäin positiivinen.
     
  9. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0

    ;-D
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mä luulin niin. Enhän mä ollu ees ikänään nähny ku esitteessä kuvaa D200+kahva. Suoraan edestä se ON typerän näköinen. Mutta ku kääntää ja näyttää vähän sivusta niin ihan menee PRO:na ;-D
     
  11. Jaha. Okohan kenelläkään tietoa miten ne normiAA-akut tuossa kestäisi?
     
  12. 100% samaa mieltä, oli kamera sitten mikä tahansa.

    Tuota en kyllä usko, vaikka sanot sen useasti peräkkäin ja lupaat 'sokeutumisesta' maat ja mannut =)
     
  13. Hmm, sokeutuminenko se oli? Minä muistelin että karvoja kasvaa kämmeneen? ;-)
    Oliko toinen ripariuhkaus ja toinen mistä?
     
  14. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    En lupaa mitään eikä kasva kämmenissä karvoja.

    :-D

    Mutta jos ihan tosissaan, on se vaan se ote kamerasta jotenki paljon tukevampi sen kahvan kans. Mulla tuo käden loppuosa, ranteenalku (tiedättehän mitä tarkotan?), lepää aika mukavasti vaakakuvaa otettaessa tohon kahvaan. Sama pystykuvassa. Kumma juttu, sillä tosiaan on muutaki virkaa kuin akkujen pidikkeenäolo. Toinen asia sitten on, opinko koskaan muistamaan että sillä kahvalla voi ottaa kuviakin ;-D
     
  15. Tämä oli minulle uutta! :)
     
  16. Mitä sä oot osku tänään vetäny, tai jättäny ottamatta ?
     
  17. RB

    RB Well-Known Member

    9 321
    1 222
    113
    Toinen 100 prosenttia täältäkin.

    Mulla on molemmissa rungoissa kahvat, ehrottomasti.

    Ja vielä RB:hin ja F90X:kin;)
     
  18. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Hih, tava AA-paristojen kans ihan naurettava toiminta. Ei ne jaksa kuin hetken. Ehkä kymmenisen kuvaa ja sit se on siinä, jos ne vielä poistaaki samaan syssyyn.
     
  19. Hmm, jotain Pirkkapattereita? Koitas Nimh-akui.
     
  20. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    :-D arvasit oikein, Pirkka-paristojahan ne :-D. Ei mul oo akkui enkä jaksa moisen takia ostaa. Vai pitäiskö? Nehän kävis salamiinki... Mut niitä pitää sit olla kaks satsia, ku salamiin menee kuus, no niin menee tohon kameraanki kyl...