Ostetaan Voigtländerin 25mm ulkoinen etsin.. jos löytyy nii YVtä tai viestiä osotteeseen nesor@skede.net
Vs: Cosina-Voigtländer 25mm & Domke F6.. määkin haluisin F6 tai joku vastaava, pitäis varmaan ebayta kattella, kuulemma sieltä saa uusina niitä jostain "kaupasta" eikä maksa edes kamalasti
Vs: Cosina-Voigtländer 25mm & Domke F6.. Eikös toi Domken F6 ollut juurikin se 'aito ja alkuperäinen' Domke? Eli siis ensimmäinen ko. putiikin malli. Sellaiselle voisi olla käyttöä täälläkin, tai sille pienemmälle vastaavalle versiolle. Aikaisemminkin olen tainnut tilittää kuinka heikosti maahantuoja suhtautui tuollaisen myymiseen/hankintaan. Oliskohan tilanne toinen jos olis muutama muukin vastaavaa laukkua haluamassa? Joo ja unohtakaa ne nettikaupat ja ebayt mun osalta, jookos.
Vs: Cosina-Voigtländer 25mm & Domke F6.. olishan se kiva jos niitä suomesta sais, mutta ei oikeen missään näy googlenkaan avulla(?) muistaakseni.
Vs: Cosina-Voigtländer 25mm & Domke F6.. Joku noita Domken tuotteita kyllä Suomeen toi, firmaa en muista. Valikoimissa oli vain yhden sarjan (muistaakseni J) laukkuja, niitäkin vain perussinisenä. Eivät tosiaan taannoin suostuneet erikseen tilaamaan valmistajalta jotain tiettyä mallia, myyvät vaan sitä mitä tuovat. Toivottavasti bisnes kukoistaa.
Vs: Cosina-Voigtländer 25mm & Domke F6.. tänään googlasin: http://www.interfoto.fi/Domke/index.htm tuo se vissiin sit on. mä taidan vaan tyytyä johkin perus H&M olkalaukkuun, kai noi kinoromut siä pyörii hommais vaikka jotain pehmustetta erikseen jos siltä tuntuu. Kattelin bhphotosta ja ebaysta, oli semmonen ihan kivan näkönen mihin kamera 1-2 vaihto-obiskalla menis, mutta postikulut ebaysta oli saman verran kun laukku uutena USA:ssa (ja siihen taas tulis sit postit ja tullit ja alvit) niin taidan jäädä odotteleen. On toi F-6:kin sittenkin mulle liian iso ehkä.