Oisit photaroinu sen yhden punaisen pisteen pois tosta alhaalta. Siisti kuva. Toi likuväri sinisestä oranssiin on kyllä upea.
Joo, huomasin tuon vasta netissä, se ei näkynyt jostain syystä photarissa ainakaan noin selvästi. Miksi? Pitäisikö olla kolmeen osaan jaettu, tai aurinko leikkauksessa?
Ei välttämättä, mutta ei se noinkaan ainakaan minun silmääni toimi. Parannusehdotuksia en osaa antaa, kun en noita auringonlaskuja harrasta.
Samat sanat. Olen pitänyt yleensä kaikista jaskau'n kuvista. Mielestäni tämä kuva vaatisi sen, että horisontti olisi suora, vaikka mulle sillä ei yleensä väliä olekaan.
Enpä muuten tuota vinoutta osannut katsoa, vinoltahan se näyttää. Hiukan kaksipiippuinen juttu, olen sen kuitenkin suoristanut, suoristin sen tuon linkkimaston mukaan, mikä on suorassa. Maisema oli tuollainen laskeva, mutta kyllä se tässä vinolta näyttää. Pitäisköhän vetästä horisontti suoraan ja masto pois. Kiitoksia kovasti, hyvä juttu kun joku niistä pitää. Laittaa aina yrittämään parempia.
Minä en kiertäisi. Kun maasto kerran viettää niin se viettää, turha sitä on muuksi muuttaa. On nuo värit kyllä hekumalliset