Vs: Connections North Kaunis mainos. Huomiota herättää vasemman puolen plakaatissa päivämäärän yläpuolella olevan palleron "epäkeskitys" (varsinkin visuaalisessa mielessä), usea punaisen-suuntainen-väri ja paikkakuntien välinen suora viiva. Nyt sen samankaltaisuus galleria-tekstin kanssa on hieman liian suoraviivainen (!). Jos viiva olisi käyrä, se olisi klassisempi (ja karttaan istuva) ja viittaisi ilmatiehen tai raskaaseen vastuksiseen taipaleeseen. Nyt se on enemmän mittakeppi (karttakeppi?...).
Vs: Connections North Mitttakeppihän se voi olla vain kartalla, koskapa lyhyin tie on (kaiketi) tässäkin projektiossa ympyräviivalla (isoympyrä). Nätti juliste muuten.
Vs: Connections North Aivan, taiteeseen tulee suhtautua hartaalla kunnioituksella ja kaikella vakavuudella.
Vs: Connections North Ette muuten huomanneet päivämäärästä puuttuvaa pistettä. Minä huomasin sen vasta, kun kutsari oli jo painettu. Ihminen on sokea omille töille. Näyttely valmistui viikko ennen avajaisia, halusimme varmistua englantilaisten töitten perille tulosta, ja siksi avajaiset vasta viikko jälkeen ripustuksen. Ajattelimme aloittaa puolikkaalla, mutta saimme kokonaisen. Ohessa kuva gallerian toisesta huoneesta, jossa meikäläinen mukana. kapa
Vs: Connections North " Ihminen on sokea omille töille ". Siksi kai me valokuvataiteilijat syytämme muita, sokeita, jos kuviamme ei ymmärretä.
Vs: Connections North Mielenkiintoinen heitto. Itse tarkoitin kylläkin typografisia virheitä, jotka helposti jäävät huomaamatta. Tässä tuo piste. Itse en syytä ketään, jos ei kuviani ymmärretä. Miksi syyttäisin? kapa
Vs: Connections North Mitä tuo kliseesi oikeastaan sisältää? Ennakkoluuloa? Ylenkatsomista yhtä ammattiryhmää kohtaan? Ivaa? kapa