Hiukan huulipuna voimakas, varastaa katseen. Katse on eriskummallisen poikkeava, sellainen tuima. Hiukan hämmentää miksi näin? Kun nuo yhdistää edelliset lauseet herää lievä ristiriitaisuus. Sommittelu toimii ja sävyt ok myös. Hmmm-m, mitähän muuta. No siinäpä taisikin olla tarpeeksi.
Selkeä kuva suoralla salamalla, ei varjoja. Otsa näyttää liian isolta ja siten vääristää pään muotoa. Silmät kauniisti, vaikka valopiste keskellä hämää. Huulipunasta en pidä näin nuorella tytöllä ja se antaa risti riitaisen viesti. Siis muuten viaton lapsen olemus rikkoutuu. Hieman häiritsee myös paidan ja tyynyt yhtymiskohta. Mutta ei paha
Ihan tavallinen kuka tahansa olis ottanu tän ..siis sellainen joka osaa kuvata. Ei näy Helin "käsiala" Tosin en ymmärrä kyllä muotokuvauksesta mitään kuten en muustakaan kuvauksesta. Olen nk. maksava asiakas.
Valaistus varmaan mietitty, latteus ei kuitenkaan iske. Terävyys juuri siellä missä pitääkin, silmissä. Sommittelu tuiki tavallinen, ei huono, ei myöskään yllätä. Huulien kaaresta voisi päätellä haetun 30-luvun tyyliä. Nenä tekee joskus kepposia läheltä kuvatessa, tässäkin tuntuisi vähän tunkevan ruutua kuprulleen Peruskuva joka kerää kyllä palautetta, ei kuitenkaan tekijän taitoja vastaava.
Teinarista Tuima ilme, sellainen "olen nainen, enkä tyttö enää"-asenne. Kuin stydi huulipuna olisi hetkessä siirtänyt puberteetistä aikuisuuteen. Huulipuna toimii just yhdessä ton ilmeen kanssa. Muuten ei.
Re: Teinarista Nyt alan ymmärtämään, miksi näitä viestejä silloin tällöin tulee kaksin kappalein. Johtunee tuolla ylälaidassa olevan "edellinen"-nappulan painamisesta ja "sivua ei voi päivittää. Lähetä tiedot uudestaan jne..." ???
Kyllä mä olen vahvasti sitä mieltä, että Helin pitäis pysyä näissä ihmiskuvissa ja jättää ne risut kameratestaajille .
Eipä kylläkään. Niinku sanoin niin räpsy=näppäisty kun likalla oli huulipunaa. Huu, toivottavasti ei kun on vasta 12 vee... Teini-ikähän meillä on vasta tuloillaan. Tare, elä mun taidetta telo :-D!! Kiitos hei kaikki kommenteista, ootte ihania pidätte tai ette ;-)
En oo vielä. Mielessä on ihan sarja, se on kuvattava, mutta kunhan saan tytöt tai edes toisen suostuvaiseks ;-)
Uhkailu, lahjonta ja kiristys. No ei kai, kyllä sen kuvauksen pitää olla lapsestakin hauskaa, ei ne sitä muuten jaksa tai ymmärrä. Täällä odotellaan niitä Holga potretteja innolla!