Vs: Mmmuuu Taisit , Vesa laittaa tän ihan tahallasi tänne. Meikäläinen kun ei voi vastustaa lehmäkuvia. Mukavan kuvaparin olet laittanut, olis varmaan enemmänkin näytettävää noista ammuista. Missähän päin tämä karja mahtaa majailla? Muuten onkos tuossa laumassa myös länsisuomenkarjaa, kun pari lehmää on aika tasavärisiä?
Vs: Mmmuuu Juha, enpä tiennyt että et voi vastustaa lehmäkuva joten en tahallani kiusannut. Nyt kun tuo sanoit niin taisivat puhua että seassa olisi todellakin tuota Länsi-Suomen karjaa, eikä pelkästään kyyttöä. Minä kun en itse noita lajeja niin tunne. Yllättävän läheltä noita pääsi kuvaamaan. Kun istui siellä niiden keskellä rauhallisena eikä tehnyt äkkinäisiä liikkeitä. Alussa pelkkä rauhallinen kävelykin sai ne juoksemaan. Ja tietty luvalla olin siellä seassa. Paikka oli Retulan saari Hattulassa. Vesku
Vs: Mmmuuu Tsekkasin Googlella, mikä on nykyään linja lehmäkuvauksessa: yksittäisiä eläimiä, kalansilmä-huumorikuvia, pää painuksissa, kirkkaissa väreissä. ...Siksipä onkin hyvä, että tuo ryhmäkuva on niiden täysi vastakohta ja esittää eläimet toisin: Ylpeitä, aktiivisia, pystypäisiä - kuin seitsemän samuraita... Hyvin asetelmaan koottuna. Lähikuva on oikeastaan samaa sarjaa: kuin Clint Easrwood -lähikuva (vaikka hän ei ollutkaan ryhmäsamurai-tyyppiä).
Vs: Mmmuuu Kas. Itse en tehnyt moista taustatyötä ennen kuvausta. Silti myös tuontyyppisiä tuli otettua. Joitain tuli pää painuksissa mutta on ne alakuloisia kyllä olemukseltaan, kalansilmää ei ole mutta 17mmx1.6 yritin vähän samaa (ei tullut niin hauskoja) ja värikuvista.. No, onhan niissä tietty värejä. Mukavaa että sain sitten tuosta poikkeavia kuvia tänne näytille. Lisäksi vaikka vielä yksi kuva joka toivottavasti ei edusta perinteistä lehmä-kuvaa mutta menee vähän huumorin puolelle. Vesku
Vs: Mmmuuu Jotenkin mukavan näköisiä tuollaiset ns. ulkopuolisen ottamat kotieläinkuvat. Eipä ole Vesan tarvinnut ottaa sitä peruspömötysta meidän Mansikista. Tuosta tuli mieleen ottaa kamera mukaan huomiseksi aamutöille, jos sittenkin.. Muuten ne lehmät ei sitten ole omia. lisää... Noista alkuperäisistä Suomalaisista kotieläinroduista köytyy aika hyvä sivusto tuolta Suomen Alkuperäiskarja ry