Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

CK: Pakopaikka miehille

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana valtsu, 17 Huhtikuu 2006.

Vai mitäs toi tuotenimi oikeastaan tarkoittaa. Hauskaa sinäänsä, että jos kuvan kääntää 180 astetta, juolahtaa minulle ainakin mieleen nopealla vilkaisulla oluttuoppi. Olut lienee paremman makuista :)

1. ar

ar

432
    0
    0
    Mielettömän hieno tuo pinnalla oleva kosteus. Tarkennus sielä missä pitääkin. Tausta toimii mielestäni myös erittäin hyvin. Kaikenkaikkiaan onnistunut "tuotekuva".

2. panisin. eli kaikki kohdallaan.

3. joo,en voi kuin todeta,hyvä on

4. vn

vn

1 464
    0
    0
    Aika mainio on joo.

Se mihin kiinnitin huomiota on tuo vaaleampi oikea reuna. Escapen loppu kiinnittää kuvassa ensimmäisenä huomion, nimenomaan cape-osuus. Ehkä hait tuota, mutta tuntuisi paremmalta jos koko nimi olisi se joka kiinnittää katseen yhdellä vilkauksella. Vai olisiko enemmän CK:n tyylistä että brandinimi olisi ensimmäinen katseen kiinnittäjä? Tosin en ole aktiivisesti katsellut minkälaisia tuotekuvia näissä yleensä on.

Kosteus, tausta jne toimivat kyllä hyvin. Dynaaminen kallistus myös.

Vesku

5. Mites toi Tipen kuvaama koira......meniskö se ;)

6. MJK

MJK

1 436
    0
    0
  7. Tausta on koirulikuvassa toinen, vaikka ehkä näyttää aika samalta. Koiran kuvassa tausta on oikeasta ruskea ja värjätty kalvolla oranssiksi. Koirakuva on kuvattu studiolla. Tämä dödö on taas kuvattu makuuhuoneessa makkarin valkoista seinää vasten ja myöskin lämmitetty kalvolla :) Liitteenä kuva "kotistudiosta". Kuvattu oikaa seinää vasten. Aluksi olin kaavaillut sinistä taustaa...

8. Mun mielestä tää on vallan onnistunut tuotekuva. Vasemmalla olevan punertavan taustan ja oikealta tapahtuneen kohteen valaisu tekee tästä erinomaisen tasapainoisen ja tuo nimi tulee tosiaan esiin.
    Hyvä, siis sopiva 'vesipinta' tuomassa raikkautta. Ehkä hivenen väljyyttä, jotta koko putelo ois kuvassa, mutta tällaisena erilaisenakin mielenkiintoinen, tässä todella paetaan 'kuvasta'... tuo hyvän, nimenmukaisen fiiliksen.

9. vähä hii ja hii, riippuu otettujen aineiden määrästä ja laadusta. Mut yleensä mul o noihi haukkuihi ollu vaa tollasii platonisii suhtei.