Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mediatutkija/Poptähti

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jere Kupari, 17 Joulukuu 2006.

Popparit tunnistanee tv-resistorin Päivin, joka opiskelee mediatutkimusta Turun yliopistossa.

Turun ylioppilaslehti 6.10.2006

Kansi:

Itse asiassa tämä ei päätynyt lehteen, vaan rinnakkaisruutu pystyyn rajattuna. Mutta nytpä saankin valita itse ;)

Sanokaas jotain. Epämääräisiä kehuja olen kuullut, mutta mites haukkuja? Tai täsmäkehuja ehkä?

Jos kiinnostaa, täältä löytyy koko juttu (ilman kuvia):
    http://tyl.utu.fi/arkisto/2006/12/juttu5.htm
    Kai se jostain kirjastosta löytyy kuvineen päiveineen.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Mediatutkija/Poptähti

Tuli mieleen lause "pystyraita kaventaa" ja siihen voi lisätä että "vaakaraita leventää" joten vartalo hoikka ja naama leveä. Ihan vain vitsinä jonka sain ekasta kuvast irti.

Toinen kuva ei sano mitään muuta kun nätti nainenha se siinä. (molemmat)

2. Vs: Mediatutkija/Poptähti

Kiitos havainnosta! Tuossa varmaan on oikeasti osasyy miksi tuo kuva näyttää hieman hassulta (omaan silmääni ehkä jopa hyvällä tavalla).

3. Vs: Mediatutkija/Poptähti

Toka on hyvä peruskuva tyypistä, mutta eka on silti moninaisten viiruttelujensa takia valokuvauksellisesti kiinnostavampi ja toimii kyllä minusta.

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Vs: Mediatutkija/Poptähti

Toinen kuva on positiivisempi kuvattavasta, antaa nätteyden puhua puolestaan. Ensimmäisessä ehkä voisi tausta olla jopa tummempi, myönnetään se että tuo kaihtimien varjot on hyvä juttu vaikka jotenkin se ei ihan nyt näytä toimivan kympillä. Mielestäni kuvat on varsin päteviä, hiukan rajaus sekä sommittelu teknisesti ontuu tai paremminkin jotenkin "perus" fiilis syntyy. Näin itse nyt näen, joka on vain mielipide/ajatus.

5. Vs: Mediatutkija/Poptähti

ekan värimaailma on kiva, tykkään. ehken vain häiritsee ettei
    malli katso kameraan päin.
    toka taasen on vähän liikaa semmoinen pönötyskuva,
    sen takia en tykkää hirveästi.

6. Vs: Mediatutkija/Poptähti

Itse asiassa "perus" fiilis oli rajauksessa vähän tavoitteenakin.
    Ekan kuvan rajaus on suoraan kamerasta, ehkä tähän olisi kannattanut rajata tiukempi versio, olis mahtunu isompana samalla... Lehteen se tietty rajattiin, ja tyylikäs lantio jäi mainosten alle.

Toisen rajaukseen olen itse kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Eli ongelmia siitä saisi erityisen mielellään esittää.

Hmm, eikös ensimmäinenkin olisi paljon pönötyksellisempi, jos malli katsoisi kameraan?