Nippeli juttu, mutta ehkä kiva sellainen. Flickr kuvat näkyvät mukavasti Zeissin optiikkaesittelysivuilla. Hyväksytään ryhmään varmaan manuaalisesti. Eli Niki ja Nikin äiti nyt tässä screen shotissa. (kovin montaa C Biogon kuvaajaa ei näköjään löydy, tai siis sellaista jotka laittavat kuvansa flickriin ja vielä tagit oikein ...)
Vs: Carl Zeiss sivujen kiva ominaisuus Onko se jossain Zeissin ryhmässä Flickrissä, jossa annat luvan kuvan käyttöön?
Vs: Carl Zeiss sivujen kiva ominaisuus Kyllish, eli Zeissin virallisen Flickr ryhmän kautta tarkkoine tag rulesineen kuvat näköjään tänne viedään.
Vs: Carl Zeiss sivujen kiva ominaisuus Että kuitenkin yllätyksenä sulle tämä tuli, mutta luvan olet antanut. Komealta tuollainen esillepano näyttää, mutta eikö sitä myös ajattele että pitäisi jotain muutakin hyvää saada?
Vs: Carl Zeiss sivujen kiva ominaisuus Tja, minä nyt en tässä mitään ongelmaa näe, saa aikaiseksi. Yleistä keskustelua vain.
Vs: Carl Zeiss sivujen kiva ominaisuus Miten päin sitä tarkasteleekin? Zeiss mainostaa minua. Minä mainostan Zeissia. Molemmat totta yhtä aikaa.