Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno Pakko kommentoida että metkat linssit objektiivissa! Kuvaa olen ihmetellyt ennenkin.
Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno Uudet kuvat joten aikaisemmilla kommenteilla ei mmerkitystä
Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno Onko AE vai MM ? http://forum.mflenses.com/whats-the-difference-between-contax-mm-and-ae-lenses-t26055.html
Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno Zeiss on aina Zeiss. Pyöreämmät himmenninlamellit ehkä enemmän, jos niitä on tässä 50/1,4;ssä kahdenlaisia, mutta made in Germany leimasta en ehkä olisi valmis lisää maksamaan. (En tunne asiaa miten nuokaan on sidoksissa MM tai AE tyyppeihin, taisi olla hiukan sekavia nuo linkinkin tiedot.)
Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno Tämä kyseinen yksilö taitaa olla AE versio. Veikkaisin, koska numero 16 ei ole vihreä.
Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno Kertokaa nyt samalla onko hinta kohdallaan, kyseessä hieno yksilö. Toisaalta, mikään pakkorako ei ole myydä. Hommaan sitten Aria/RX /ST rungon kaveriksi.
Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno (kuvat lisätty) Hinta hyvä, siis suolainen vai ostajaystävällinen. Etkö tiedä että täällä ei tavara mene kuin semi-ilmaiseksi ja siitäkin iljetään tinkiä t kimo Edit Linssitkään ei näytä enää niin metkoilta omien tämän päivän kuvauksien jälkeen
Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno (kuvat lisätty) Hinta on mun mielestä ostajaystävällinen. Tuohon hintaan ostaisin itse, mutta mulla on jo yksi ja sekin tällä palstalla. Mut miksi pitäisi ostaa Contax runko jos sulla kerran on jo FX-3:n?
Vs: Carl Zeiss Planar C/Y 50 mm 1,4 hieno (kuvat lisätty) FX 3 on kaukana siitä mitä haluan vaikka simppeli kamera onkin varauksin.