Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Capture One Pro v7

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana theinonen, 4 Helmikuu 2013.

Onko tästä ohjelmasta kokemusta? Millaisille kuvankäsittelyohjelmille se on vaihtoehto? Millaiseen käyttöön sitä suositellaan? Onko sillä mitään yhteyttä Nikon Captureen? Uteliaisuus on herännyt!

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Capture One Pro v7

En tiedä, saako enää imaistua koekäyttöön kuukaudeksi?
    Mä aikanaan imaisin muistaaskeni 4 version, ja pidin kyllä paljon.
    T Jukka

2. Vs: Capture One Pro v7

Näyttäis olevan jopa 60 pv. kokeiluaika.

3. Vs: Capture One Pro v7

Kiitosta vaan vastauksista. Olen vähän laiska lataamaan ohjelmaa ja tutkimaan tarkemmin sitä. Tai en oikeastaan ainakaan vielä ole riittävästi siitä perillä, että lähtisin lataamaan trial-versiota. Haluaisin ennen sitä tietää, voiko sillä myös muokata kuvia ts. siirtää toisesta kuvasta elementtejä toiseen, tai liittää tekstiä, grafiikkaan yms. kuvaan. Horisontin suoristus? U-point systeemi ei ilmeisesti ole mukana? Hinnaltaan se on houkuttelevampi kuin maltaita maksava uusin Photoshop mutta selvästi kalliimpi kuin LR.  Onko myös ominaisuudet tältä väliltä? Olisko siis kellään käyttökokemusta ja voisiko suoralta kädeltä antaa vastauksia, niin ei tarttisi niin paljon itse kaivella.

4. D300

D300 Member

499
    8
    18
    Vs: Capture One Pro v7

Laiska ????

Et kuviasi lähettäisi muille, niin voisivat käsitellä puolestasi ?

5. Vs: Capture One Pro v7

Eikö keskustelufoorumin tarkoitus ole keskustella asioista?! Jotta kaikkea ei tarvitsisi itse kantapään kautta opetella. Myönnän, että kyse on mukavuudenhalustakin mutta en ymmärrä, mitä moitittavaa on siinä, jos haluaa käyttää toisilta mahdollisesti saatavaa kokemusta hyväkseen!