Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Girl with Faraway Eyes

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Keni, 28 Syyskuu 2009.

1. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113
    [Rolleiflex 2.8F + Rolleinar-1 / Kodak Tri-X 400 @ ISO 1000 / Acufine]

2. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Vs: Girl with Faraway Eyes

Minusta tytön silmät ovat ihan kauniit, eikä mitenkään harita kaukana toisistaaan. Vai ymmärränkö nimeämisen jotenkin väärin?

Tuo erikoinen paita vie hirmuisesti minun huomiota, kun jotenkin tekee vartalon pienen näköiseksi suhteessä kasvoihin, mutta tytön ilme ja irrotus taustasta kannattelee kuvaa.

3. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Kiitos JPu. Ei pitäisi käyttää vieraskielisiä nimiä kuville, mutta jostain tuli ajatuksiin Rolling Stonesien samanniminen kappale. Enkä osannut kääntää järkevästi suomeksi. Googlaaminen antaa termille tällaisen selitteen ja tätä siis lähinnä tarkoitin: ”A faraway (or distant) look in her eyes”. Näin olen aina ymmärtänyt sen Rollareidenkin biisin. Mutta ehkä he laulavatkin tytöstä jolla on silmät kaukana toisistaan... Who knows... ;-)

Paita on sellainen ihan tavallinen, mutta kaulassa on huivi kuten nuorisolla nykyään aina on tapana.

4. pb76

pb76

777
    0
    0

Miksi nimeksi ei sitten tullut tuo Distant look in her eyes jos se oli se mitä haettiin.

5. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

No kun se ei ole Rollareiden biisi joka mulle tuli mieleen. Ensi kerralla sitten...

6. Vs: Girl with Faraway Eyes

joo siis se olis "girl with far apart eyes"
    kuva on kiva.

7. J.HBach

J.HBach Member

988
    0
    16

Onneks mun englanninkielen taito on sen verran heikko, että uskon ymmärtäväni otsakkeen perusteella mitä sillä yritetään tarkoittaa. Toimii kaikin puolin

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kyl mullekin tuli mieleen et tyttö katsoo etäisyyteen, ei että öögat olisivat poikkeuksellisen etäällä toisistaan.

Mutta enklanninkielentaitoni ovatkin ns. perseestä.

Tuommosesta kuvakulmasta tulee helposti efekti, jota itse kutsun Zardoz-efektiksi, ja se saa ihmiset hieman vuorenkaltaiseksi. Massiivinen ylijumaluustunnelma, siis, lievästi. Mutta eihän se ole mikään synti.

Ihan jees, mut ei saa minua tippumaan nojatuolistani ja huutamaan Bravaa.
    - Est

9. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48

Kun toi tumma hallitsee kuvaa; äkkä katottuna pää jotenkin irtoo muusta kuvasta.
    Mitäköhän siellä kaukaisuudessa on?

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Mites se Linda tähän liittyy?

( Linda Brava - Wikipedia)

11. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Vastaukseni Sakelle :

Vahingossa tuli brava -sana isolla kirjaimella, vaikka blondi on hänkin, en tarkoittanut verrata häntä Kenin tyttäreen.
    Se olisi kuin vertaisi muovikukkaa aitoon ja kauniiseen niittykukkaan, näistä tuo OHO !-lehden julkkis edustaisi, siis, muoviversiota. Pahoittelen aiheuttamaani väärinkäsitystä.
    Syvästi.

Ruma, Syntinen ja Inhottu
    - Erska

12. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

:)

Sori, en malttanut....