Vs: Diakankaan harmaa ja valkoinen ok =) kuulin huhupuheita että harmaatakin olis käytetty mutta näin kai se loogista olis että valkosella kontrasti on parempi
Vs: Diakankaan harmaa ja valkoinen Minulla ei ole vaihtoehtoja, vain harmaa on kuvalle. Hopeajuovakangas on harmaa.
Vs: Diakankaan harmaa ja valkoinen Sinisellä puolella katsotaan tietysti keinovalossa päivänvalofilmille kuvattuja dioja, jolloin tapahtuu eräänlainen awb.
Vs: Diakankaan harmaa ja valkoinen ihanko oikeesti? onko tuo sellainen sininen. mulla on keinovalofilmille ulkona kuvattuja joten tarvisin keltasen/oranssin kankaan ;D eivais ei oo niin hyviä kuvia että edes kehystää jaksais
Vs: Diakankaan harmaa ja valkoinen Itse heijastan kuvat valko/harmaalle olkkarin seinälle, pitäisiköhän maalata seinä oranssiksi, häh, mitä? onko etua.. Itseasiassa hyvä valkokangas olisi kyllä poikaa!
Vs: Diakankaan harmaa ja valkoinen Hyviä kankaita valmistaa MW, Mekanische Weberei ja myy esim. EP-kamera. Ainakin ennen myi. T. Kerkko.
Vs: Diakankaan harmaa ja valkoinen Valkean lateksilla maalatun seinän ja hopeakankaan ero on kuin .... .... ....