Auttakaa miestä mäessä Olen selaillut verkkokauppa.com:in sivuilta omaan järkkäriini sopivaa vastavalosuojaa tuloksetta. Viitsisikö joku mahdollisesti etsiä omaani sopivan vastavalosuojan ja linkittää ilmoituksen tähän topic:iin? Eli kamerani on canon eos400d ja objekti on EF-S 18-55mm eli ihan perus... Tuolla edellä mainitulla "koodilla" en ole sitä ainakaan löytänyt. Vai käykö tuohon jollain muulla koodilla oleva vastavalosuoja`? Olisin todella kiitollinen jos joku vaivautuisi kaivamaan sen esiin: Suuret kiitoksen näin etukäteen...
Vs: canonin vastavalosuoja Minä kokeilin, ja tuli nippu ehdotuksia Pentaxin obiskaksi ;-) Koita seuraavaksi Googlettaa "EF-S 18-55mm" ja katso mitä sitten tulee. Minä jään odottamaan seuraavia nokkelampia kommentteja Edit. pitimän sanoa että on komea nikki. Kiinnostaisko vaihto?
Vs: canonin vastavalosuoja Mä haluun kans olla hassu ja salaperäinen: Laita sinne verkkokauppaan hakusanaksi "EW-60C vastavalosuoja"...
Vs: canonin vastavalosuoja Jaa, kokeilin itse uudestaan "18-55", ja tuloksena oli mm. 9909 Canon EW-60C vastavalosuoja sopii mm. EF 28-80mm/f3.5-5.6, II, III, IV, V EF 28-90mm f/.0-5.6 EF-S 18-55mm Näytä arv. 3-6 vkoa 13.00 € Voi, voi, kaikki pitää tuoda tarjottimella eteen. nimim. alas uusavuttomuus ;-)