Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Canonin cashback-vihkonen ja sarjanumerotarra

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana juice, 2 Marraskuu 2005.

  1. juice

    juice

    912
    0
    0
    Tuskinpa enään tänä vuonna ostan mitään Cannonin vermeitä, joten näillä lie käyttöä jollekulle joka haluaa rahaa takaisin obiskoista tai fläsyistä.

    Tarjotkaa jottain.
     
  2. Hintapoliisi iskee!

    Tuota miksi ihmeessä maksaa tuosta vihosta kun sen voi ihan ilmaiseksi tilata www.canonextrapromotion.com ja sieltä valitsemalla usein kysytyt kysymykset? Vai onko tässä kyseessä jokin taikavihko?
     
  3. juice

    juice

    912
    0
    0
    Hmm, enhän olekaan myymässä pelkkää vihkoa, katsos tarkemmin :)
     
  4. Mitäs sillä sarjanumerotarralla sitten tehdään?-o
     
  5. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    En muista tarkalleen -enkä jaksa tarkistaa- mutta jos se on vaikka yksi vihkonen per runko niin tällaisen ostaminen mahdollistaisi toisenkin vastaavan tuotteen ostamisen. Eli jos ostan 430EX salaman ja käytän oman runkoni numeroa ja saan 50e takaisin niin nyt voisin ostaa toisen 430EX salaman ja saisin taas 50e takaisin mitä en muuten saisi?

    EDIT: "As a new owner of an EOS 5D, EOS 20D or an EOS 350D" eli nyt hopeakuulan tms. muun antiikkisen vehkeen omistajat pääsisivät hyvittämään cashback etuja ostamistaan tuotteista.
     
  6. Mutta hakiessasi cashbackkia ei Canon kysy rungon numeroa missään. Ainoastaan ostetun tuotteen sarjanumero kiinnostaa. Tai ainakaan minun kohdallini kysellyt kun tuollaisella tilatulla kuponkinipulla olen parista tuotteesta cashbackit saanut.
     
  7. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Ok. Omasta mielestäni koko systeemi on täysin turha, mutta erittäin onnistunut mainoskampanja. Joka kerta kun asiasta puhutaan niin se on mainostamista ;)
     
  8. Niimpä. Mutta lämmittää kummasti saada 200 euroa takaisin rahojaan; hinnat eivät kuitenkaan nousseet tuotteissa cashbackin tullessa saataville, joten kaipa tuosta ihan konkreettista hyötyä on... Kameran kantaminen on myös mainostamista. Eiköhän teipata logot jeesusteipillä kameroista piiloon ;). Yksi hienoimmista ilmaisista mainoksista on sairas hypetys jokaisesta uudesta kameramallista ja se vahingossa tapahtunut vuoto hetkeä ennen julkistusta. Canon ja Nikon kunnostautuvat tässä leikissä melko hyvin...
     
  9. juice

    juice

    912
    0
    0
    Hittolainen, nyt pitää kyllä pyytää anteeksi ihan julkisesti koko foorumilta.

    *anteeksi*

    Olin ihan varma siitä että tuota rungon sarjanumeroa tarvitaan jotta luvatun cashbackin voi lunastaa. Mulla oli näimmä mennyt sekaisin ostetun tuotteen sarjanumero ja rungon sarjanumero!

    Elikkä turhaan mä näitä kauppaan :)

    BTW: jos siis joku on näitä vailla eikä viitsi tilata koponkeja Canonilta, niin antakaa vaan osoite ja mä lähetän lappuset tarvitsevalle. Menköön firman piikkiin ilman postikuluja :) :)
     
  10.  
  11. JuhaL

    JuhaL

    33
    0
    0
    Kyllä!

    [​IMG]
     
  12. Kumarran ja kiitän tiedosta !!!