Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Canonien Kymppikerho

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Juke.K, 26 Marraskuu 2012.

  1. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 326
    536
    113
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Eikö siinä ole sisäänmenoa? Luulisi olevan, kun ovat kääntäneet ML:n sille?
     
  2. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 15 Maaliskuu 2019
  3. Vs: Canonien Kymppikerho

    Juu ei kun ton pätkän katto ;)
     
  4. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 15 Maaliskuu 2019
  5. Vs: Canonien Kymppikerho

    Ihan hyvällä sanoin ! Pääasiahan on että kiinnostusta löytyy kehittää itseään...
    Mullakin on muuten näköjään 50D tuolla kaapissa, pitäis vaan hommata laturi jostain akuille, kun olen sen näköjään hukannu...
     
  6. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 15 Maaliskuu 2019
  7. Mikey_Rotten

    Mikey_Rotten Member

    52
    0
    6
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Jätän hakemukseni
     

    Liitetyt tiedostot:

  8. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Canonien Kymppikerho

    No ei ole vielä sitä tuomaria kuulunnu tai ehdotusta. Mitenkäs olis mvuori?

    Itellä on just nyt hiukan täpinää niin en pysty täysillä keskittymään kymppikerhon juitskiin. Mutta kuhan hiukan väljenee pitää ryhristäytyä.

    Ai niin eilen otin ekan studio kuvan kymppideellä. Trakennus meni päin seiniä kun vitjalla laakaasin. No nyt kun ei trikkeriä tartte noitten salamoitten laakaasuun voi käyttää sitä langattomana ja saa tarkennuksenkin henkilöön. Ja vielä kun laittaa läppärin niin pystyy ohjaamaan mallia ja näin omakuvat luulis parantuvan.
     

    Liitetyt tiedostot:

  9. RB

    RB Well-Known Member

    9 324
    1 223
    113
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Kappas, oot saanut salamat! Onnea! Miltäs nyt tuntuu?

    Varmaan noi teltat on kivoja sateenvarjojen jälkeen.
     
  10. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Canonien Kymppikerho

    Pitikö se teltan sateenkestävyys olla vähintään 1500 vai 2500, että pitää oikeasti sateen.
    Sateenvarjoa on kyllä helpompi kuljettaa.T Jukka
     
  11. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Tuntuu ihan kivalta. Vaikka ei ole vielä päässyt tutustumaan tohon säädettvävään skyport lähettimeen, ku on näitä ooppera kuvauksia ja ylioppilaskuvauksia ja näytttelyn avajaisia samaan aikaan, huh. Neljää kanavaa saa kamarasta säädettyä. Mulla on noi kaksi vanhempaa D-liteä joita ei saa tehon säädettyä siitä skyport lähettimestä mutta pois ja päälle saa kytkettyä. No nämä kaksi uudempaa on sitten sitä RX tuotantoa jota pitäis saada säädettyä. Pitäneen tutustua.
     
  12. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Löysin naamakirjasivultani: "Higgs suosittelee Canonin kymppikerhoa"- ja linkki kameralaukkuun.....

    Olenko muka itse kämminyt vai onko joku vanhaprintterinystävä  jullin  tuohon ketjuun laittanut?

    Higgs, tyhmänaamakirjaaja
     
  13. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Täytä vain jäsenhakemus niin siitä se lähtee. Pääset sanomaan kaikille muiden kuvista "ku olis kymppisarjalaisella kuvattu niin olis hieno, mutta nyt ei".
     
  14. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Et ymmärtänyt: Facebookissa suosittelin tätä ketjua... En varmasti tarkoituksella! En ymmärrä, voisiko joku valaista...

    Higg
     
  15. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Juu en ymmärtänyt kun olen niin tyhmä. Mutta jos sä teet sellasen piilohakemuksen mulle yksärinä niin mä voin hyväksyä sut piilojäseneksi. Eiks jeh.
     
  16. Johku

    Johku

    9
    0
    0
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Nyt oli kyllä niin eeppinen kerho että pitää pistää hakemusta menemään. Kuva kamerasta ja sen emännästä on osoitteessa

    Dropbox - Error

    Sen on kaveri ottanu, Nikonilla, mutta koettakkaa kestää.

    Eli semmonen lapinakka, joka viime kesänä päivitti eos 450:n 60:een.
    Haparoivin askelein tässä koetan kasvaa valokuvaajaksi ja täälläkin hengaan siinä röyhkeän törkeällä tarkoituksella, että jotaki viisaammiltani oppisin.

    Näin opiskelijana optiikat ei oo mitään maailman eniten priimaa, mutta parhaani teen ja se riittäkööt, että moi vaan!
     
  17. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Säännöissä ei sanottu voiko kuva olla jonkun toisen ottama. Täällä laukussa on sellaset tiukat säännöt että kenenkään toisen kuvaa ei saa laittaa tonne kuvat osioon. Tässä se menee kyllä eli minäpä lisään nimesi listaan.
     
  18. Johku

    Johku

    9
    0
    0
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Kiitoksia! Laitoinkin varuksi pelkän linkin ihan sillä ettei tule hämmennyksiä. :)
     
  19. Vs: Canonien Kymppikerho

    Koskas meillä jotain pienimuotosta kisaa on? Vaikka ihan ilman palkintojakin, vois lähtee kuuskymppi deetä ulkoiluttaan tonne harmaaseen Poriin.
     
  20. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Canonien Kymppikerho

    Kyllä mulla muutama pieni palkinto on varattuna joten kisaa voidaan järjestää. Mä en vain ole nyt kerinnyt asiaan vielä paneutumaan. Mä näkisin et ekaks pitää sopia kisan tuomari ja sitten julkaista kisa.