Vs: Canonien Kymppikerho Ihan hyvällä sanoin ! Pääasiahan on että kiinnostusta löytyy kehittää itseään... Mullakin on muuten näköjään 50D tuolla kaapissa, pitäis vaan hommata laturi jostain akuille, kun olen sen näköjään hukannu...
Vs: Canonien Kymppikerho No ei ole vielä sitä tuomaria kuulunnu tai ehdotusta. Mitenkäs olis mvuori? Itellä on just nyt hiukan täpinää niin en pysty täysillä keskittymään kymppikerhon juitskiin. Mutta kuhan hiukan väljenee pitää ryhristäytyä. Ai niin eilen otin ekan studio kuvan kymppideellä. Trakennus meni päin seiniä kun vitjalla laakaasin. No nyt kun ei trikkeriä tartte noitten salamoitten laakaasuun voi käyttää sitä langattomana ja saa tarkennuksenkin henkilöön. Ja vielä kun laittaa läppärin niin pystyy ohjaamaan mallia ja näin omakuvat luulis parantuvan.
Vs: Canonien Kymppikerho Kappas, oot saanut salamat! Onnea! Miltäs nyt tuntuu? Varmaan noi teltat on kivoja sateenvarjojen jälkeen.
Vs: Canonien Kymppikerho Pitikö se teltan sateenkestävyys olla vähintään 1500 vai 2500, että pitää oikeasti sateen. Sateenvarjoa on kyllä helpompi kuljettaa.T Jukka
Vs: Canonien Kymppikerho Tuntuu ihan kivalta. Vaikka ei ole vielä päässyt tutustumaan tohon säädettvävään skyport lähettimeen, ku on näitä ooppera kuvauksia ja ylioppilaskuvauksia ja näytttelyn avajaisia samaan aikaan, huh. Neljää kanavaa saa kamarasta säädettyä. Mulla on noi kaksi vanhempaa D-liteä joita ei saa tehon säädettyä siitä skyport lähettimestä mutta pois ja päälle saa kytkettyä. No nämä kaksi uudempaa on sitten sitä RX tuotantoa jota pitäis saada säädettyä. Pitäneen tutustua.
Vs: Canonien Kymppikerho Löysin naamakirjasivultani: "Higgs suosittelee Canonin kymppikerhoa"- ja linkki kameralaukkuun..... Olenko muka itse kämminyt vai onko joku vanhaprintterinystävä jullin tuohon ketjuun laittanut? Higgs, tyhmänaamakirjaaja
Vs: Canonien Kymppikerho Täytä vain jäsenhakemus niin siitä se lähtee. Pääset sanomaan kaikille muiden kuvista "ku olis kymppisarjalaisella kuvattu niin olis hieno, mutta nyt ei".
Vs: Canonien Kymppikerho Et ymmärtänyt: Facebookissa suosittelin tätä ketjua... En varmasti tarkoituksella! En ymmärrä, voisiko joku valaista... Higg
Vs: Canonien Kymppikerho Juu en ymmärtänyt kun olen niin tyhmä. Mutta jos sä teet sellasen piilohakemuksen mulle yksärinä niin mä voin hyväksyä sut piilojäseneksi. Eiks jeh.
Vs: Canonien Kymppikerho Nyt oli kyllä niin eeppinen kerho että pitää pistää hakemusta menemään. Kuva kamerasta ja sen emännästä on osoitteessa Dropbox - Error Sen on kaveri ottanu, Nikonilla, mutta koettakkaa kestää. Eli semmonen lapinakka, joka viime kesänä päivitti eos 450:n 60:een. Haparoivin askelein tässä koetan kasvaa valokuvaajaksi ja täälläkin hengaan siinä röyhkeän törkeällä tarkoituksella, että jotaki viisaammiltani oppisin. Näin opiskelijana optiikat ei oo mitään maailman eniten priimaa, mutta parhaani teen ja se riittäkööt, että moi vaan!
Vs: Canonien Kymppikerho Säännöissä ei sanottu voiko kuva olla jonkun toisen ottama. Täällä laukussa on sellaset tiukat säännöt että kenenkään toisen kuvaa ei saa laittaa tonne kuvat osioon. Tässä se menee kyllä eli minäpä lisään nimesi listaan.
Vs: Canonien Kymppikerho Kiitoksia! Laitoinkin varuksi pelkän linkin ihan sillä ettei tule hämmennyksiä.
Vs: Canonien Kymppikerho Koskas meillä jotain pienimuotosta kisaa on? Vaikka ihan ilman palkintojakin, vois lähtee kuuskymppi deetä ulkoiluttaan tonne harmaaseen Poriin.
Vs: Canonien Kymppikerho Kyllä mulla muutama pieni palkinto on varattuna joten kisaa voidaan järjestää. Mä en vain ole nyt kerinnyt asiaan vielä paneutumaan. Mä näkisin et ekaks pitää sopia kisan tuomari ja sitten julkaista kisa.