Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tampereen kehitys- ja kuvapalvelut

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana jk76476, 26 Syyskuu 2007.

Moro. Olisiko kenelläkään tietoa, kehittääkö Treella kukaan mv-kehitystä?
    Eli muuten tekisin itse, mutta aikataulu ei anna myöden. Eli yhden päivän toimitusaika taitaa olla haave, jos edes joku tekee yleensäkkään?

Mites muuten, onko pätevää vihiä Tampereen liikeistä?
    Oon koittanu Hertellin kautta eiriä ja se on pannassa ikiajan.
    Kallioniemi on kallis, 7,90 kehitys, mutta nopea toimitus. Keskarivärinegat saa tunnissa.
    Tosn eivät siellä prässää, mikä on hitunen onkelma.

Sitten, onko mitään mielessä, mihin kannattas kiikuttaa negat/skannit, kun tarttisa saada esim. 30X30 kuvia ja isompia?

1. Vs: Tampereen kehitys- ja kuvapalvelut

Ammattikuvast saa mv-kehityksia, mut myos satunnaisesti naarmuja ja likaa negoille.. ne tekee myos krossaukset on-site. Prassayksetkin onnistuu.

Hertell/Eiri on nain oman kokemuksen perusteella kaupallisista paras, prassaykset onnistuu, Kuvamanu kehittaa kans mv:ta mut maksaa muistaakseni myos rapeet 7e ja se ajaa eran muistaakseni vaan torstaisin, ja jalki on huonointa tampereella. Kallioniemee en oo ton hinnan takia edes viitsinyt kokeilla..

Njaa, ite skannaisian negat ja teettaisin jossain fotonetissa tms.. kaupoista ja niitten suurennuksista en tiia.

2. Vs: Tampereen kehitys- ja kuvapalvelut

Eikös Kuva-Manu jossain vaiheessa kehittäny ite noita filmejä? En tiedä tekeekö enää tosin.

3. Vs: Tampereen kehitys- ja kuvapalvelut

Samassa kasityksessa olen ite elany, en tiia nykytilannetta. Mut ainaki viimeks ku kavin nii vaan torstaisin oli kehitykset.