Jos kiinnostusta ostaa otsikon mukainen salama, niin mailaa: harry.raja-alho@elisanet.fi ja salama sijaitsee turussa ja on kunnoltaan pro ja myynnin syy: Ostin Nikon D80 Ja hintaa tuolle salamalle tulee 50€ + postit.
Vs: Canon speedlite 430ez Hei! Miksi et ole laittanut kys. salamaa minulle tulemaan, lupasit laittaa sen postiin jo 3 viikkoa sitten, en ole nähnyt että olisi tullut. Minun täytyy rueta ottamaan yht. poliisiin.
Vs: Canon speedlite 430ez joko maksoit sen ennakkoon? erittäin harvinaista, jos tavaraa ei kuulu,ainakin tällä foorumilla,varsinkin vakikäyttäjien kesken,liekkö ollut ennakkotapauksia vai jääkö ne "omaksi häpeäksi",toivotaan että saat ostoksesi.
Vs: Canon speedlite 430ez En luojalle kiitos maksanut ennakkoon, pieni summa kylläkin. Harmittaa vaan kovasti...
Vs: Canon speedlite 430ez Siinä tapauksessa taisi tulla oharit myyjän puolelta. Niitäkin ikävä kyllä tapahtuu.
Vs: Canon speedlite 430ez Olin myös siinä käsityksessä, että myyjä postittaa salaman minulle, eikä ole mitään kuulunut. Luonnollisesti en maksanut etukäteen.
Vs: Canon speedlite 430ez Mitä helvettiä.. Nyt kyllä kihahti sapessa, otan huomenna yhteyttä meidän suvun asianajajaan, ja haluan kysyä häneltä neuvoa, nyt ei ole kyse muusta kuin periaatteesta.