Mä voin tunnustaa. Mun kamera on huono, se on vääränmerkkinen, sillä tulee huonoja kuvia, ja on se jo suhtellisen vanhakin. Minua ei kiusaa jos joku on oman välineensä suheen fanaattinen, en vain ymmärrä sitä, mutta toisaalta on paljon asioita joita en ymmärrä. On autoilla hehkuttaminen, välinemasturbaatio, metsästäminen, ym. Niin ja pidän pitkiä kalsareita yli 10 asteen pakkasella., ja kaiken tämän kirjoitettuani, miehisyyteni ei ole saanut tippaakaan kolausta.... ai niin mutta oliko sellaista ollenkaan?
Ja pyh teidän kanssanne. :L Eipä tällekään foorumille voi näköjään enää mitään postata, ilman että saa aikaan jonkin asteisen sodan. Tämä oli vain uutispoiminta, ei mikään "canon on paras, koska se tekee yli miljoona putkea per vuosi"-provo. Ajattelin että tämä herättäsi korkeintaan keskustelua putkien hinnoista suhteessa valmistusmääriin. Tässä kaikki täältä, Lohtaja kuittaa. Jatkakaa sotaanne, jos jaksatte.
Canon kuittasi tänään velkansa ja nyt katsotaan taas toisiamme silmiin samalta tasolta. Liekö Canonille tullut hätää kun kl.comiin kantelin.