Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Canon FD opiska (löyty)

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana Juke.K, 25 Heinäkuu 2011.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Pitäis joku opiska saada kameran runkoon kiinni jotta pääsis kokeilemaan AE-1 kameraa. Tarjoa yksärillä tai soita 0503068292

2. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38
    Vs: Canon FD opiska

Hei, mulla on kaapissa FD new 35-70/3,5-. . . zoomi. Hyvin siisti. Ei tulppia,  hintaan 40e toimituskuluineen.

(FD 24/2 ja 35/2 on mulla tallessa yhä, jotta voi mennä Canon-miesten tapaamisiin AE-1 Programmin kanssa viljailee digikuvauksen onnettomasta panoksesta kuvataiteen hyväksi)

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Canon FD opiska

Kiitos jaguar.

Noi zuumit ei ehkä ole ensimmäisenä mielessäni. Jos ei muuta saa niin sitten nekin käy. Mulla on nyt hiukan jutun tynkää yhdestä 50mm F1.8 opiskasta ja sitten toisesta 35mm F2.8. Hinta taso on silleen  tuon 40€/linssi meinigissä.

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Canon FD opiska (löyty)

Joo, eli tuli sitten kaksi opiskaa ostettua. Kyllä niillä pääsee kuvaamaan. Kiitos taas kameralaukun väelle hyvistä vinkeistä  ja muistakin. Mukavasti sitä yksityisviestiäkin tulee. Kyllä tää laukku on ainakin ostamiseeen hyvä paikka laittaa ilmootusta esille. Myyntipuoli voi olla nihkeempää. Nyt kokeilen yhtä myydä joten sinne vaan ostamaan...

http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,57365.0.html