Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Canon EF objektiiveja 1kpl, taskutietokone 1kpl

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana CoreFusion, 13 Helmikuu 2006.

    Elikkä myynnissä olevat tavarat:


    ***MYYTY***
    1. Canon EF 75-300 f/4-5,6 IS USM
    HP: 400 euroa
    ***MYYTY***

    2. Canon EF-S 18-55 f/3,5-5,6
    - Canon EOS 300D:n mukana tullut objektiivi
    - Vähän käytetty ja hyvässä kunnossa
    - Suodinkierre 58mm
    - Automaatti- tai manuaalitarkennus
    - Lähin tarkennusetäisyys 0,28m

    HP: 60 euroa

    3. Psion Revo Plus taskutietokone
    - 16 Mb muistia
    - ARM ARM710T 36 MHz -suoritin, pyörittää kaikki ohjelmia varsin sujuvasti
    - Kosketusnäyttö+kynä
    - Erittäin pienikokoinen (15.7 cm x 1.8 cm x 7.8 cm ja paino 200g)
    - Täysi näppäimistö (myös ö,ä ja å löytyy)
    - Saa asentaa ohjelmistoja täysin vapaasti, esim. joskus muistan löytäneeni erittäin hyvän softan avuksi kuvaamiseen jolla pystyi laskemaan esim. syväterävyysalueiden pituuksia yms yms, en tosin muista softan nimeä enää, mutta varmasti googlella löytyy
    - IR-portti eli voi kytkeä vaikka puhelimeen kiinni ja saattaapa onnistua webin selailukin en ole itse ikinä testannut, mutta ainakin s-posti softa tulee oletuksena mukana
    - Itsellä tämä on ollut esim. koulussa käytössä ja on kyllä vallan mainio vehje juurikin muistiinpanovälineenä, kalenterina jne jne..
    - Laitteen ikää en osaa sanoa kun sen itse olen ostanut käytettynä, mutta en ole sitä nyt pitkään aikaan käyttänyt, välillä vain testannut että vielä pelittää
    - Pinnassa on hieman pieniä naarmuja siellä täällä, mutta ei mitään mikä haittaisi käyttöä eikä mitään suurempaa

    HP: 100 euroa

    ***MYYTY***
    4. Tamrac Velocity 9-reppu
    ***MYYTY***


    Laittakaa tarjouksia tulemaan mielellään sähköpostiin. S-posti: corefusion (lisää tähän ät-merkki) gmail.com
     
  1. Canon EF 75-300 IS USM on nyt myyty, mutta tavaraa vielä jäljellä, ostakaahan pois :)
     
  2. Tamrac Velovity 9 myyty