Myyntiin laakafilmisetti, osa 1: Kamera + tarvikkeita! Myyn ajanpuutteen, ulkomaille muuton ja käteisen tarpeen takia. Yhteystiedot: 050 3655088 / jukka piste isohatala ät gmail piste com / yksit. viesti. Saa tehdä tarjouksia! Ei tule olemaaan pitkään myynnissä! Laakafilmikasetteja 13x18 (5 kpl), Varattu 4x5 (5 kpl) Mitäpä näistä sanomaan. Ihan toimivia kasetteja. Noissa 13x18:ssa olen käyttänyt myös aavistuksen pienempiä 5x7 filmejä. Yleensä toiminut hyvin, mutta pari kertaa on filmi kellahtanut valotuksen aikana ulos (tapahtunut vain kylmällä, arvelin, että filmi on hieman käpristynyt ja ponnahtanut ulos). Teipin pala yläreunaan varmistanee 5x7:n sisällä pysymisen. Nelivitoset on Fidelity Elitejä, kolmikasitoistaset Sinar brändättyjä. Update: Myydään myös pienempiä eriä, hintaa pudotettu! HP 4x5: 15€/kpl tai 65€ koko paketti + 8€ posteja HP 13x18: 20€/kpl tai 80€ koko paketti + 8€ posteja ***MYYTY*** Rittreck View 5x7, 4x5 perillä, objektiivilautoja Hieno Japanilainen kenttäkamera, vaihdettavilla 5x7 ja 4x5 perillä. Onhan tämä vähän ghettoontunut: Maalipinta on paikoin kulunut, nupeista kiilto lähtenyt, kantokahva teipattu, jne. Kaikki oleelliset säädöt kuitenkin toimii siististi ilman turhia ratinoita, eikä kuvaamisen kannalta minulla ole ollut ongelmia. Jotkut tiivistenauhat ovat kuluneet pois, ja palkeet on vähän hapertuneet. Olen monesta kohtaa paikannut valovuotoja, mutta omassa käytössä on kamera pitänyt pimeän sisällä. Mukaan tulee myös itsetehdyt 0- ja 1-koon objektiivilaudat -- simppeleitä kokoon leikattuja teräslevyjä, joihin tein reiät. Näihin sopii myös myynnissä olevat Sironar 180 (ykköskoko) sekä Grandagon 90 ja G-Claron 210 (nollakoko). Ei kummemmin eristeitä, mutta hyvin ovat toimineet sellaisenaan! Aiemmin tässä mainittu Industar-lauta mennee Industarin mukana, ei enää tässä paketissa! Tälle kameralle on maailmalla olemassa myös paljon muuta lisäkamaa, esim. hiukka-harvinainen 8x10 perä. Tavallisemmin eBayssä olen tavannut rullafilmiperiä, tai half- ja full-plate periä. On myös adaptereita eri obiskalaudoille. HP: 300€ + 15€ postit Katso myös myynnissä olevat lasit!