MYYTY Nikonin full-frame runko saa väistyä uuden tieltä. Kaikki käy ja kukkuu, ulkoisesti erittäin siistissä kunnossa, shuttercount n 26 000. Mukaan tulee 4 kpl Nikonin orkkis akkuja, laturi, 8GB Sandiskin compact flash kortti sekä uusi hihna (hihnassa D750 printit). Kaupat mieluiten face to face Helsingissä, etukäteismaksua vastaan voin myös postittaa muualle.
Re: M: Nikon D700 runko Terve tarjoan sinulle tuosta rungosta 450 eur, jos kamera on myös livenä kuvien mukaisessa kunnossa. Kaupat mahdollista tehdä melkein milloin vain Helsingin keskustassa, vaikka jo tänään. Voisinko kuitenkin saada sitä ennen rungon numerosarjan? Terv Juha N
Re: M: Nikon D700 runko Tämä täyttänee julkisen herjauksen tunnusmerkit hyvin selvästi. Lainasit jopa hänen (ilmeisen oikean) nimensä ja puhelinnumeronsa, joita nyt hän ei voi siksi edes poistaa. Mikä tuossa tarjouksessa oli niin paljon muka vikana? 25% yrittää tinkata. Onhan se reippaasti eikä ilkkumiseen kai paljoa tarvita?
Re: M: Nikon D700 runko No jos haluaa nostaa syytteen herjauksesta niin odotan innolla. Tulkintaa on paljon ,mutta olin ehkä hiukan tyly ja mielensä pahoittajille nöyrä katuminen. . Sarjanumerokin voi merkitä paljon ... lainasin tekstiä vahingossa
Re: M: Nikon D700 runko Hyvä kamera vieläkin , toivottavasti sarjanumero kelpaa ja tarjous menee läpi. onnea
Re: M: Nikon D700 runko Mitä ittua nää monta viestiä tarkoittaa - suhteessa siihen että "vahingossa" laitettua ei ole poistettu vaikka samaa viestiä on muuten pyyhitty? Eikö voi sanoa suoraan vaan pitää vihjailla? Sen verran paljon Kimo on myynyt ja ostanut täällä foorumilla vuosien myötä - rehellisin vilpittömin tarkoituksin- että tuskin hän turhaan puuttuu asioihin? Onko tää Nurmi joku vedättäjä vai mitä tarkoitat?
Re: M: Nikon D700 runko Hei, Kiitos mutta tuohon hintaan en ole vielä valmis myymään, katsotaan myöhemmin jos ei meinaa liikkua.
Re: M: Nikon D700 runko Jos tulemme molemmat puoleen väliin, niin saadaanko silloin kaupat aikaan? Terv Juha N
Re: M: Nikon D700 runko Asiahan ei minulle kuulu, mutta kun kuitenkin näkyy, niin... Eihän ole jäänyt huomaamatta 50 euron hinnanalennus julkisen tarjouksen jälkeen, joten puoliväli on vain 25 euron päässä 525:ssä.
Re: M: Nikon D700 runko Hei, Pahoitteluni hitaasta vastaustahdista, olen islannissa automatkalla ja moniiliverkko ei tosiaan ole itsestäänselvyys. Jos nyt vaikka sovittais 500e niin tehdään kaupat. Voidaan vaikka jatkaa yksityisviesteillä, mutta nyt olen luultavasti ainakin pari päivää ilman nettiä. Palaan matkalta perjantaina yöllä, voin lauantaina lähettää sarjanumeron ja tapaaminen sopii sunnuntaista eteenpäin.