Aika mielenkiintoinen Canon uutuus?! Vai onko tästä ollut jo juttua. Canon EF 40mm f/2.8 STM - Objektiivit – objektiivit valokuvaukseen - Canon Oy Tuon saisi jo taskuun, runko on sitten toinen juttu...
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Toi kyllä herätti mielenkiintoa, kun mietin uutta linssiä. Otin kuitenkin perinteisen 50mm. Tuossa tähänastisia (kaupallisia) arvosteluja: http://www.ephotozine.com/article/canon-ef-40mm-f-2-8-stm-lens-review-19464 Canon EF 40mm f/2.8 STM - Full Format Review / Test Report http://www.lensrentals.com/blog/2012/06/canon-40mm-pancake-how-did-they-do-that
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Photozonen testiä arvostan ja siellä kovasti kehuivat. Eihän 40mm/2.8 ole valovoimaltaan f/1.4, mutta kyllä tuo siltikin minua kovasti houkuttaisi jos täyskennoisella Canonilla kuvaisin. Suorastaan yllättävän hyvä pannari! Piirto on tasaista, eivät vääristymätkään ole pahoja.
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Tunnustan et olen kanssa harkitsemassa tota lasia,Elokuussa tilaan jonkun kiinteän ja pohdin just ton ja 35mm välillä et kumpi.
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Itse ottaisin tuon uuden 40 mm/2.8 kuin 35mm/f2. On jo suunniteltu digirunkoja ajatellen, sekä tarkennus on varmasti nopeampi..paitsi jos tarkoitit 35/1.4 L lasia
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Jos omistat jo 50mm prime objektiivin niin 40mm hankkimisessa ei ainakaan kovin suurta hyötyä tule.
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Ei niin nämä olen aikomassa hankkia:CyberPhoto - Henkilökohtainen palvelu netissä CyberPhoto - Henkilökohtainen palvelu netissä
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Miksi sitten olet tuota objektiivia harkinnut jos tiedät itsekin ettei sen hankinnassa ole järkeä? En voi ymmärtää, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan. Kunhan ihmettelen.
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Nappasin moisen viime torstaina reissulinssiksi matkalle länsinaapuriin. Mukavan kompakti kun matkustaa pelkällä käsimatkatavaralla. Kuvat tuli purettua tänään, ja ihan skarpilta vaikuttaa. Tarkennus hitaahko verrattuna älliin, mutta ei sahaa samalla tavalla kuin 50/1.8. Pääosa tarkennusvirheistä johtui joko "henkisestä tilasta" tai vanhan vitosen ah niin mainiosta tarkennuksesta. Mainio peli, ja reissulinssinä aika paljon kätevämpi kuin 24-105l...
Vs: Canon EF 40 mm f/2.8 STM Kävin katsomassa tuota uutuutta kaupassa, mutta jäipä ostamatta. Muovisen oloinen, Made in Malesia ja manuaalitarkennus ei ole mekaaninen vaan toimii tarkennusmoottorin kautta.