Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM huippuyksilö *EI MYYNNISSÄ!*

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana danziger_, 30 Lokakuu 2012.

    [/b][/b]Myydään otsikonmukainen objektiivi vähäisen käytön vuoksi uudelle omistajalle. Olen ostanut tämän itsekin käytettynä ja häkellyin sen kunnosta. Itse säilytän putkea sen omassa nahkapussissa alkup. pahvilaatikossa. Omalta osaltani olen myös varmistanut ja pyrkinyt minimoimaan käytön jäljet.

    Lasipinnat siis ehjät ja virheettömät niinkuin myös putken runko-osakin. Eikä vvs kerää osakseen sen enempää moitteita sekään.

    Paketin sisältö:

    - 24-105mm L f4 IS USM objektiivi
    - vvs
    - nahkainen pussi
    - linssisuojat


    HUOM! Se, että myyn objektiivini vähäisen käytön vuoksi ei kieli minkäänlaisesta rahapulasta tai vastaavasta akuutista kiireestä luopua tästä. Pidän mielummin itselläni kuin luovun puoli-ilmasiks, joten kun tarjoatte niin olkaa realistisia.

    Maksutavat käteinen, tilisiirto. En valitettavasti saa kuvaa objektiivistani, koska se on ainut. Mutta jokainen harrastuksen pariin vihkiytynyt tietää kuinka näitä tuotteita tulisi käsitellä, joten ei syytä huoleen ns. "sian säkissä ostamiseen". Ja toki putkea saa tulla näpertämään paikan päälle niin pitkäksi aikaa ja useasti kuin oma mielenkiinto riittää.

    hp. 730,-

    Vaihdossa kiinnostavat seuraavat: Ensisijaisesti Canon ef 28mm f/1.8 + väliraha tai Canon EF 70-200  f/4 L USM + väliraha tai Canon ef 85mm f/1.8 USM + väliraha

    Tuote sijaitsee Vantaalla
     
  1. Vs: Canon EF 24-105mm f/4 L ta VAIHTO 24-70mm 2.8 L USM / CANON EF 50mm 1.4 + euroja

    Up.
     
  2. Vs: Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM huippuyksilö/ KTS. myös vaihdossa kiinnostavat !

    Päivitetty vaihdossa kiinnostavat.
     
  3. Vs: Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM huippuyksilö/ KTS. myös vaihdossa kiinnostavat !

    Vielä kaupan..