Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Canon EF 20-35mm f/2.8L

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana nolifer, 13 Marraskuu 2005.

    MBnet

    Kyseinen yksilö kaupan. Kuten kuvasta näkyy, kunto on loistava. Mukaan tulpat molempiin päihin ja vastavalosuoja.

    Tampereella sijaitsee, toimitus onnistuu myös postilla tai matkahuollolla.

    Hintapyynti 570 EUR (myös tarjouksia kuunnellaan)
     
  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Kauanko olet ko. vehkeen omistanut..?
     
  2. En kovinkaan kauaa.

    Jos menee kaupaksi niin tilalle tulee 3mm enemmän laajaan päähän ja samanaikaisesti toimiva AF/MF (eli USM).

    Tarjouksia saa myös esittää.
     
  3. Laitetaanpa pimeän maanantai-illan kunniaksi 550 €.
     
  4. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Tuolla tarkennusmoottorilla ei ole laajiszoomissa erityisen suurta merkitystä, eikä optiset ominaisuudetkaan tästä miksikään käytännössä parane (laajakulmazoomeissa). Luulisi tämän olevan (filmihörhöjen lisäksi) kiinnostava peli 5D -kuvaajille .
     
  5. Eikös tuo ole aika huono?
     
  6. Kyllä sen täytyy olla huono koska niin sanot :( Kaikki muut on väärässä paitsi sinä.

    FredMirandassa arvosanat on niinkin huonot kuin 8.1; 8.8 ja 9.6. (10 max)

    Ja photozone.de:ssä niinkin surkea kuin 4.29 (5 max) vertailuna 17-40/4L saanut 4.06 ja 16-35/2.8L kennosta riippuen 3.76 - 4.48.

    Täytyyhän tuon lasin olla aivan pa*ka kun minä sitä myyn...

    PS. Oliko tuo sinun postauksesi nyt hyvä ja asiallinen mistä muiden pitäisi ottaa mallia?
     
  7. Ainakin tämä noliferin postaus on erittäin hyvä ja asiallinen josta kaikkien tulee ottaa mallia. Malliesimerkki.

    PS. Arvostelut, jotka ovat tavisten tekemiä eivät ole mielestäni kovinkaan luotettavia. Taviksilla kun on sellainen ongelma, että pääsääntöisesti haluavat nähdä oman tuotteensa nostettuna norsunluutorniin.
     
  8. Postauksen sävy oli tarkoituksella tuollainen.. "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"

    Kummasti kuitenkin nuo tavisten arvostelut noudattavat yleisellä tasolla tiedettyjä asioita ja joskus jopa tuolla haukutaan ihan kelvolliset lasitkin täysin susiksi. En pistä päätäni pölkylle noiden arvosteluiden perusteella, mutta en nyt sanoisi että niitä ei voisi ollenkaan uskoa :)
     
  9. niinpä. itse lähdit selittelemään miksi myyt ja avasit näin keskustelun. herrasmiehet ei tekemisiään selittele ja sähän mies myyt ällän putkea! haloo! mihin sä arvosteluja tarvit?
     
  10. Joo mulla on eläissäni tullut vastaan 1 huono L-sarjan lasi....
    EF17-35 f2.8L oli mun mielestä aikas heikko esitys.
     
  11. filmillä...
     
  12. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    ...ja ennenkaikkea ihan eri obiska kuin tämä. Tässä taitavat eniten aiheeseen ottaa kantaa henkilöt joilla ei ole koskaan ollut kyseistä peliä?
     
  13. Ja ettei mene ihan offtopiciksi niin heitetään vaikka hp. 540 € :)
     
  14. Niin on, ei ole ollut eikä polttovälinsä takia mun käyttöön sovellu ko. kakkula.

    Joo ja kyllä kuvasin nimenomaan filmille tuolla 17-35:lla joka HUOM on aivan eri optiikka, kuin tässä myytävä =)
     
  15. Mipe

    Mipe

    15
    0
    0
    Älä sitten osta sitä!!! Tosi kusipäistä tulla huutelemaan ja haukkumaan muitten myynti-ilmoituksia...

    :thumbdown
     
  16. 530€ ? :)