Olen tässä huomannut, että jos olen ollut monta tuntia pimiöllä vedostamassa niin sen jälkeen on kurkku kipeenä ja käheänä. Tällä viikolla kiinnitin huomiota kun tiistaina vedostin ja käytin vanhaa keskeytettä niin kurkku ei tullut käheeksi mutta kun torstaina tein uuden keskeytteen niin kurku on nyt tosi käheenä. Oletteko huomannut samanlaista? Tosin voihan se olla, että saan usein kylmää joko pimiöllä tai kotimatkalla.
koitappa käydä välillä yläkerrassa kahvilla. jos tauko auttaisi kun mä ainakin jännitän kurkkua jotenkin kun hengittelen myrkkyjä. oskua peesaan kanssa, eli koita vesikeskeyte ihan kokeeksi vaan.
Jos tulee "kurkku käheäksi" keskeytteestä niin kyllä se sitten pitäisi tulla salaattikastikkeesta tai etikkasäilykkeistäkin. Eihän tuo keskeyte ole, kuten kaikki tietävät, indikaattorivärillä varustettua etikkahappoa kummempaa. T. Kerkko.
Ota jotain lämmikettä mukaan pimiöön, maun mukaan rommitotia tai minttukaakaota. Lääkettä pitää sitten ottaa säännöstellen, muuten tulee kurkun sijasta kipeäksi koko pää ;-)
Mun mielestä kiinnite haisee kaikista kemikaaleista kaikkein voimakkaammin. Mahdollisimman hyvän tuuletuksen järjestäminen on perusteltua, mutta käytännössä sen toteuttaminen ei aina ole helppoa.
Jos käyttää keskeytteenä etikkaa, on se silloin etikkahappoa, mutta "kaupan" keskeytteet taitavat olla liki poikkeuksetta sitruunahappo, tms. hajuton happo, -pohjaisia.
Tuo lodakin max-stop on ainakin etikkahappopohjainen ja se haisee varsinkin raakana tosi voimakkaalta.
eräskin puheenjohtaja kehuu nuuhkaisseensa tuota suoraan pullon suulta jonka seurauksena nenästä tulikin sitten verta.