Moro. Myyn pois luottopelini uuden lelun alta. Kamera on ollut alusta asti täydellisessä kunnossa. Kenno on vaihdettu rutiinitarkastuksen yhteydessä n. 5 kk sitten ja homma meni takuun piikkiin. Syytä vaihtoon en tiedä mutta voisi siis ajatella että ainakin kenno on vain n. 5kk vanha. Muuten kameralla on ikää vähän yli vuosi ja takuu meni umpeen valitettavasti kesäkuun puolessa välissä. Ostettu Koneboxista ja olen siis ainoa omistaja. Olen ylpeä siitä että pidän laitteitani kuin kukkaa kämmenellä ja MINKÄÄNLAISIA kolhuja, naarmuja tai muuta ei tässä ole havaittavissa. Ammuttu n. 57 000 ruutua. Sarjatuli on ollut vähän liian herkässä mulla ja kun tapahtumakuvaajana toimin, tilanteet on halunnut saada talteen... Messiin siis Hähnelin akkukahva joka kesäkuun lopussa vaihdettiin suoraan uuteen kun edellisestä meni kiinnitysruuvin mekanismi rikki. Eli tuo Hähnelkin on vain n. 1kk vanha. Takuu sillekin meni ikävä kyllä juuri äskettäin umpeen... Tämän lisäksi on vielä Hähnelin vara-akku joka on toiminut TÄYSIN samoin kuin Canonin oma eli täydellisesti alusta saakka ja molemmissa akuissa varaustaso on sitä mitä pitääkin. Laite sijaitsee Helsingissä ja hintaa voisin pyytää 900 euroa tai järkevä tarjous. Mukaan saat KAIKKI alkuperäisen tuotteen tilpehöörit, manuaalit ja laturin. Laatikkokin löytyy jos se on sun juttu. ________________________ www.januszian.smugmug.com