Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Canon 70-200 2.8 L IS

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana biziphoto, 5 Tammikuu 2010.

  1. biziphoto

    biziphoto Member

    45
    0
    6
    Mikäs mahtaa olla kelpo hinta käytetylle tuollaselle?
     
  2. Vs: Canon 70-200 2.8 L IS

    1200-1400e haarukassa ovat hintapyynnöt olleet.
     
  3. wdom

    wdom

    26
    0
    0
    Vs: Canon 70-200 2.8 L IS

    Mietin tässä vaan että kuinka paljon käytetyn/uuen hinnat mahtaa laskea ton II version julkaisun myötä? Uuen II version hinta on kuitenki aika suolanen vielä, joten päivittäjiä tuskin löytyy ihan liikaa.
     
  4. Vs: Canon 70-200 2.8 L IS

    Itse hankin ykkösversion uutena n. viikko sitten, ja hintaa kertyi inan reilut 1600e. Tosin objektiivin hinta kohosi heti tilaukseni jälkeen: taisivat myydä vahingossa liian halvalla ja huomasivat "mokansa" vasta jälkikäteen. No, sehän ei meikäpoikaa haitannut tippaakaan >:D
     
  5. Wabudo

    Wabudo

    8
    0
    1
    Vs: Canon 70-200 2.8 L IS

    Kaappaan vanhan ketjun käyttööni, kun olen otsikon mukaista putkea ostamassa.

    Kysäisisin siis kokeneemmilta, että onko I ja II version välillä suurtakin eroa kuvanlaadullisesti? I versiota olen ostamassa koska hinta siinä on budjettiin mene.

    Putki tulee harrastusten kuvaamiseen, eli liikkuvista koirista yritetään saada kuvia erilailla valaistuissa halleissa ja kesäisin ulkona luonnonvalossa. Onko IS hyöty vai haitta kun yrittää agilityradalla tai muuten kovaa liikkuvaa koiraa kuvata? Runkona Canon 40D, onko jotain speciaalivinkkejä säädöistä ed. kuvaukseen?