Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Canon 60D vs Canon 7D Vs Nikon D7000 Vai jokin tuleva vast. malli??

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana miseu88, 7 Marraskuu 2011.

  1. miseu88

    miseu88

    4
    0
    0
    Otsikon tarkoituksena on saada selvyys kolmesta kamera mallista.

    Tarkoitus on hankkia joku kyseisistä kameroista harraste/ puoliammattilaiskäyttöön. Vaikka olen ns "aloittelija" valokuvauspuolella vaadin silti hyvää laatua ja huipputeknologiaa kameraltani jota tulen käyttämään. Tekniikkaa ymmärrän ja kameran käyttö on tuttua, olen työskennellyt videokameroitten kanssa ammattilaisena kymmeniä vuosia. Joten en kaihda kameran kokoa tai manuaali zoomia/tarkennusta.
     
  2. thaimonen

    thaimonen Member

    83
    0
    6
    Vs: Canon 60D vs Canon 7D Vs Nikon D7000 Vai jokin tuleva vast. malli??

    Tuleeko minkälaiseen käyttöön kamera ja mitä kuvaat?
     
  3. miseu88

    miseu88

    4
    0
    0
    Vs: Canon 60D vs Canon 7D Vs Nikon D7000 Vai jokin tuleva vast. malli??


    Tarkoitus on ihan harraste käyttöön pääasiassa, toisaalta myös saattaa olla, että voi tulla kuvaus keikkoja, häät tms. eli toisaalta myös puoliammattilaiskäyttöön. Itse oon kokenut kuvaaja jo ja vaadin laatua.
     
  4. nomad

    nomad Well-Known Member

    10 349
    167
    63
    Vs: Canon 60D vs Canon 7D Vs Nikon D7000 Vai jokin tuleva vast. malli??

    Jos tarpesi on tuommoinen, niin miksi et harkitse kinokennoista kameraa?

    Näistä ehdokkaista Nikon D7000:ssa on parhaat herkkyysominaisuudet. Häiden ja muiden keikkojen kuvaamisessa niille olisi varmaan käyttöä.
     
  5. thaimonen

    thaimonen Member

    83
    0
    6
    Vs: Canon 60D vs Canon 7D Vs Nikon D7000 Vai jokin tuleva vast. malli??

    Jos nuista pitäis valita niin 60d tiputtaisin heti pois.
     
  6. Vs: Canon 60D vs Canon 7D Vs Nikon D7000 Vai jokin tuleva vast. malli??

    Yhdyn edelliseen puhujaan.
     
  7. Jukkis71