Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

canon 350 d

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana janne koo, 30 Tammikuu 2006.

    heipzz

    olen tuossa hankkimassa otsikon mukaista runkoa käyttööni.
    olisin vain halunnut kuulla muilta forumin käyttäjiltä
    kokemuksia ao. mallista, onko hyvä, saako rahoille vastinetta,
    toimiiko luotettavasti, mikä toimii hyvin, mikä mättää jne.. ?

    kiitos tuhannesti vastauksistanne jo etukäteen
     
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    No minulla on kyseinen runko ja olen hyvinkin tyytyväinen. toista kymmentä tuhatta kuvaa takan eikä mitään ongelmia.

    Ainoa haittaava tekijä on etsin/kennon koko mutta sitten jo joutuukin laittamaan aivan eri summia kiinni kameraan jos parempaa haluaa.

    Rahoille saa hyvää vastinetta mielestäni.
     
  2. Niin, kaikki on suhteellista. Muutamalla kympillä saa filmikameran, missä etsin on jotain muuta kuin se pieni musta reikä. Digipuolelta taas ainakin Canon 1D on suuremmalla kennolla ja valoisammalla etsimellä (sekä monilla muilla hyvillä ominaisuuksilla) varustettu ja käytettynä suunnilleen samaa hintaluokkaa kuin 350D.

    Minä ostan kamerat käytettyinä, koska kovaa tarvetta omistaa aina uusin malli ei ole, mutta kuka tykkää mistäkin.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juu mistä ostan heti jos saan samaan hintaa, huomenna rahat. Posti tänne!
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sopii kameroihin:

    Nikon D50, D70, D70s, D100, D200
    Canon 10D, 20D, D30, D60, 300D ja 350D
    Fujin Finepix S1pro, S2pro ja S3pro

    Kiitoksia vinkistä menee heti tilaukseen.
     
  5. Tässä ilmeisesti vastataan minulle tai kysytään minulta, mutta en osaa ottaa kantaa, kun en saa selvää, mitä tässä tarkoitetaan.
     
  6. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Heikkouksia on ruodittu mm. "Kamerasi huonot ominaisuudet" ketjussa.
    Informaatio

    Käsittääkseni kameralla voi saada ihan hyviä kuvia jos on L-tason optiikkaa nokalla.
    Olen omistanut rungon 8,5kk joten jokusen sanan voisin kamerasta lausua tarvittaessa.
    Kysy yksityisviestillä jos on jotain niin saadaan keskustella rauhassa.

    T, M
     
  7. No mutta tämäpä oivallinen tieto! Olen odotellut kuin kuuta nousevaa, Canonille etsinkuvan suurentajaa. Ja vastaus löytyikin sopivasti vihollisleirin uusista tuotteista! Pitäisköhän poiketa huomenna Rajalassa...
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Huomaa selkeästi ettet ole kuunnellut irkissä nikonistien juttelua. No kuitenkin silmälasien omistajille huhutaan että olisi ongelmallinen, eli ei näkyisi koko näyttö.
     
  9. Isoihin kouriin kamera on aivan liian pieni, akkukahva auttaa jonkun verran mutta eipä sekään tee ihmeitä. Kuvanlaatu on vallan mainio eikä kohinakaan aiheuta juuri päänvaivaa. Sarrrrjalla saa ammuttua pitkään mutta itse kuvausnopeus on 'vain' 3,5 k/s eli jos tarvitset tiukkaa sekkarinopeutta niin kannattaa katella ykkössarjalaisia. Etsimen läpi katsominen aiheuttaa aina välillä melkoista pahoinvointia etenkin jos on katsellut aikaisemmin jostain oikeasta etsimestä. Kaiken kaikkiaan rahoille saa hyvin vastinetta, tai ainakin minä olen saanut. Käy ottamassa tyypit jossain paikallisessa liikeessä ja tilaa sitten runko saksasta:)
     
  10. Kun en ole irkissä ollut, niin kerrotko mihin viittaat? Hyviä kokemuksia, huonoja? millä tavalla huonoja?
     
  11. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Unohtu mustalla tummentaa ne tekstit paallikon tekstistä. Eli irkissä oli puhetta tuosta etsimen suurentajasta ja siitä myös että se sopii Canoniin. Ja myös että silmälasien omistajille olisi ongelmallinen kun ei näy koko ruutu. Kokemusta ei ole joten kaikki on kuulopuhetta tietysti. Ja irkkiä ei ole olemassa, eikä minuakaan.
     
  12. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    En tiedä saksan hinnoista, mutta itse hain omani Mikromafiasta, nytkin hinta on vain 789e suomenkielisillä käyttöohjeilla..
     
  13. Se kun kuulemma käy Pentaxiinkin, niin siksi kyselen kokemuksia. Laitoin se tilaukseen, mutta kuka tietää milloin sitä on saatavilla. Jos tuolla värkillä saisi D:n muuten erittäin hyvän etsimen vielä hieman suurennettuakin, niin jo alkaisi olla asiat etsimen suhteen kunnossa.
     
  14. Tuo olikin heitto tuohon nyky meininkiin että testataan ja potkitaan rengasta liikkessä ja sitten tilataan saksasta ja vingutaan ja vongutaan kun ei saatu suomimanuskaa mukaan...Tukekaa sitä paikallista kauppiasta niin voitte ehkä jatkossakin käyttää sen palveluita!

    Nimim: runko myöskin Suomesta
     
  15. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Luin sen eilen itsekkin että vakavasti sanoit, en viitsinyt avautua. Mutta jokainen tekee miten itse haluaa.. :)
     
  16. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Kyllä mä ton hjumion bongasin, mutta pistin kuitenkin tarinaa kun alkuperäinen kysyjä on merkannut sijainnikseen Hellsingin.
     
  17. Juu, hyvä että selvensit kun nuo helsinkiläiset meinaa tunnetusti olla aika nuivia hjuumorin suhteen.