Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

canon 300 d ajuri?

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana karijohannes, 18 Syyskuu 2008.

    Ostin käytetyn canon eos 300 D  kameran, mukava peli, mutta  mistähän löytäisin  Windows  vistaan sopivan ajurin?
    Nettiäkin ole selannut ja ladannut jo koneelle ties mitä ajureita, kuvien siirto vaan ei onnistu!

    Osaisiko joku auttaa?
     
  1. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
  2. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: canon 300 d ajuri?

    Ei löydy Vistasupporttia 300D:lle :

    Products or models that are not listed in the menus below are currently not supported in Windows Vista™ or will be supported soon in Windows Vista™. Canon aspires to provide the most up-to-date information on Canon drivers and software. Please check back soon for updates.

    http://www.usa.canon.com/opd/controller?act=OPDSupportVistaAct

    Eli kortinlukijalla kuvat koneelle, toimii nopeammin ja näppärämmin.
     
  3. Eskil

    Eskil

    8
    0
    0
  4. Vs: canon 300 d ajuri?

    ei toiminut getcanon...  oudolta tuntuu sekin että pitäisi  kortinlukija hankkia ja irrotella kortti kamerasta aina kuvien siirtoa varten.  Olisko nyt niin että canonilla ei tosiaan ole vistaan sopivaa ajuria tälle kameralle? Ajattelevatko niin että ostakoon uudempia kameroita kun tietokoneetkin uusiutuvat...
     
  5. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: canon 300 d ajuri?

    Enemmän mä syyttäisin Microsoftia kun laittoivat pihalle noinkin huonosti toimivan raakileen. Mä kyllä suosittelisin kokeilemaan tuota hankalalta kuullostavaa kortin irroittelua, saat kortinlukijalla noi kuvat koneelle parissa minuutissa.
     
  6. Vs: canon 300 d ajuri?

    Eikös se toimi ihan vaan kun laittaa usb johdon koneeseen ja avaa resurssien hallinnan ?

    En ole koneeseen ajanut mitään canon:n tai minkään muunkaan usb:llä kiinnitettävän laitteen ajureita sekoittamaan konetta (mulla on kylläkin XP pro).