Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M: Canon Eos 550D kit (Tokina myyty)

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Niclas, 9 Kesäkuu 2010.

1. Niclas

Niclas

12
    0
    0
    Myydään uudenveroinen Canon EOS 550D EF-S 18-55mm IS Kit.

Laite on ostettu maaliskuun 18. Verkkokauppa.comista eli takuuta vielä jäljellä 9kk. Kuvia alle kolmen kuukauden aikana on räpsitty karvan verran yli 10 000 kuvaa ja videoa kuvattu arviolta alle puoli tuntia. Kameraa olen käsitellyt aina hellästi eikä sitä ole pudotettu tai kolhittu.

Myyn laitteen, koska se on loistavuudessaan sytyttänyt uudelleen muutaman vuoden poissa olleen kipinän valo ja videokuvaukseen. Olen erittäin tyytyväinen kameraan, mutta nyt into on niin tajuttoman kova, että siirryn kalliimpiin välineisiin. 

Samaan syssyyn annan mukaan 4GB:n sd-muistikortin ja lataan akun täyteen, niin ostaja pääsee kuvailemaan oitis. 
    Hinta: 630€

*MYYTY Myyn myös Tokina 11-16/2.8 ATX DX -objektiivin Canonille. Lasi on ylistetyin ja valovoimaisin laajakulma luokassaan. Tokinasta en haluaisi luopua, mutta täysikennoiseen siirtyminen sitä eli rahaa vaatii(objektiivi toimii kyllä täysikennoisella 15-16mm polttovälillä mainiosti). Olen toinen laajiksen omistaja. Alkuperäiset kuitit ovat kuitenkin tallessa.

*MYYTY: 450€

Kapistukset ovat Helsingin keskustassa ja kaupat hoitaisin ensisijaisesti kasvotusten.

Yhteydenotot: yksityisviestit ja nstoras miukumauku gmail.com