Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN AF-optiikkaa FX-Nikoniin + salama

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana Jucciz, 6 Huhtikuu 2011.

1. Jucciz

Jucciz

3
    0
    0
    Terve.

Automaattitarkenteista optiikkaa D700:n nokalle, kiitos. Manuaaleja ei kannata tarjota.

Haussa olisi ainakin jompikumpi näistä:
    - Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED (tai sitten edellä mainittua edullisempi 28-70mm)
    - jokin hyvä kiinteän polttovälin valovoimainen laajis haarukassa 24...35mm, mieluiten 35mm f/2

Sekä lisäksi mahdollisesti myös:
    - jokin hyvä valovoimainen 135+mm tele

Etusijalla ovat Nikkorit, mutta muitakin voi yrittää tarjota hyvin perustein. Vähintään lasipintojen on oltava erinomaisessa kunnossa - ei pölyä, ei kosteutta. Noteeraan hinnassa myös asianmukaiset suojalasit (Hoya HD tai Pro1), mikäli semmoinen on linssiä varten tullut hankittua.

Erityisen ilahtunut olen siitä, jos myytävänä olevalla objektiivilla otettuja täysikokoisia kuvia olisi helposti tarjolla - edes pyydettäessä. Etenkin täyden aukon suorituskyky monesti kiinnostaa, enkä haluaisi enää ostaa susikappaleita, jotka pitää palauttaa tai huoltaa - terveisiä vaan sille 35L:n myyjälle, joka sanoi lasin olevan kunnossa ... ja olihan se heti, kun teetin siihen n. 300 euron remontin.

Lisäksi olen kiinnostunut hankkimaan Nikonin Speedlight SB-600 -salaman.

Yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostitse osoitteeseen jucciz ät gmail piste com - yksityisviestejäkin luen, mutten yhtä tiuhaan kuin sähköpostiani. Asustan Tampereella, joten lähialueilta saa tuoda ovellekin tavaraa - tai sitten noudan itse. Se keittää kahvit, jonka luona kaupat tehdään.

Olen hintatietoinen, joten ylihintaan ei kannata tuotteita tarjota - vaikka ei kai kukaan toki internetissä sellaista yritäkään.

2. Jucciz

Jucciz

3
    0
    0
    Vs: AF-optiikkaa FX-Nikoniin + salama

Normaalizoomi, valovoimainen laajisprime ja bonuksena toinen laajiszoomi hankittu, samoin salama. Nyt ei oo pakko tyrkyttää enää mitään, kiitos kaikille kauppakumppaneille. :)