Myytävä tuote: Fujimoto G70 suurennuskone tarvikkeineen Hinta: 400 EUR Paikkakunta: Helsinki Tuotteen kuvaus: Kaikki mitä kuvassa näkyy, eli itse suurennuskone, El-Nikkor 50mm/F2,8 ja El-Nikkor 80mm/F5,6 objektiivit, kino + 6x7 negamaskit, valotuskello, 2 rajaajaa, koevedostusmaski, pieniä sek isoja altaita, varalamppuja, filminkehityspurkkeja ja spiraaleja. Tuotteen kunto:Kunto hyvä, mutta pölyisiä, kun ovat olleet varastossa jo pidempään. Toimitusehdot: Vain nouto Yhteydenottotavat: s-posti Lisääthän ilmoitukseesi myös selkeät kuvat myytävästä tuotteesta.
Ja laitetaan tosiostajalle kunnon joulupaketti ... nuo molemmat suurennuskoneet yhdessä 500 € ja ainoastaan noudettuna !
Tuttu kevyt laite ja suosittelen. Vaan mitkä molemmat tässä nyt on kun en kuvassa näe enkä muualta teksteistä bongaa? ed. Jaa mutta tossahan on värianalysaattorikin mukana tason alla. Sellaista en ole livenä edes nähnyt. Version nimi on siis G70 Computer. Käyttöohje. https://andersblomqvist.files.wordpress.com/2011/08/fujimoto-g70.pdf Fujimoto G70 manual
Täytyy myöntää .. mun moka on mulla toinenkin vastaava paketti yhdellä El-Nikkor 50mm2,8 opiskalla ja niistä pistin sen pakettihinnan. En kyllä ite ala enää tekee kuveja.