Vs: cadere Tulee se mulle pelottavin fiilis mieleen kuvasta...Eli syvyyksiin meno... Ei tiedä mitä siel pimeydessä on vastassa..Diggailen
Vs: cadere Mistä jätkä oikeen repii näitä nimiä pitäis olla vissiin joku kielitieteenprofessori, että tietäis mitä tämäkin tarkoittaa... Mutta juu, kuvasta: Tulee ekana mieleen hukkuminen. Vois ihan hyvin olla vedenkin alla kuvattu, mut hiukset sit tietty paljastaa. Rajaus toimii saakelin hyvin, ei tyhjä tila häiritse ollenkaan. Sävykin on oikeen toimiva. Tämmönen toimis ehkä parhaiten todella isona vedoksena jossain näyttelytilan seinällä hyvin valaistuna. Missäs nähdään? Ois ollut hauska olla todistamassa tätä kuvaustilannetta ja nähdä mitä siellä todella tapahtui...
Vs: cadere Samansuuntaisia ajatuksia kun edellisillä. Tyylikäs kuva, jossa on aika ainutlatuista pelottavaa fiilistä. Tykkään.
Vs: cadere Hienoa yksilöllistä ja tyyntä uhmaa (näkee ilmeestä) kosmista tai sitten kaikkialle leviävää maallista pimeyttä kohtaan.
Vs: cadere Olen samaa mieltä siitä, että tässä tulee tuo uppoamisen tunne (olisin ehkä itse valinnut uppoamisen putoamisen sijasta, mutta valokuvaaja tietysti tietää itse paremmin), eikä niinkään vahinko vaan pikemminkin tarkoituksellinen sellainen; uhma ja luja tahto loistavat silmistä, vaikka niitä siristelläänkin. Valo on kaunis mutta syvyys armoton, tulee mieleen vanhat myytit ja satuolennot. Kaikessa yksinkertaisuudessaan todella fantastinen.