/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

C330f ja C330s

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Methods, 15 Tammikuu 2006.

mitä eroa noilla kameroilla on muuta kuin tietysti ikä ja sitä myötä ehkä hinta? olen yrittänyt selailla photo.nettiä ja muita alan sivuja, mutta en ole löytänyt vastausta.

1. Jukka tietää!

C330s on uusin ja vähän muovisempi kuin C330f. S:ssä on mm. paremmat tähyslasit ja muita hienouksia, joita huoltomies ei enää muistanut, sanoi sellaista itse käyttäneensä ja pitäneensä. Ja s on harvinaisin kaikista malleista, sitä tehtiin ja myytiin Suomessa älyttömän vähän, jos sellaisen löytää kannattaa hankkia.

2. Mistäs nämä erottaa toisistaan? Olen löytänyt 2 C330:stä ja ovat muuten identtisiä, paitsi toisessa on päällä salmiakkikuvio ja sen sisällä kirjaimet s ja m. Molemmissa linssinä mustat 80/2.8. Toisen(ilman salmiakkia) sarjanumero on D23590. Kertooko tämä kellekkään mitään?

3. Meneppä osoitteeseen www.mamiya.com
    Sieltä löytyy käyttäjäfoorumi, jossa on vajaa 500 viestiketjua näistä mamiyan TLR:stä.
    En jaksanut selata, mutta eiköhän dataa pukkaa.

4. Varmasti käyttäjässä vikaa, mutta en onnistu löytämään sieltä tuota foorumia...Rekisteröidyin mutta ei silti, prkl!

5. Ei muuten toimi Operalla... en tiedä tuliketuista tms. mutta IE:llä pelaa.

6. firefoxilla kokeilin mut ei futaa. tuolta photo.netistä näyttää löytyvän aika mukavasti tietoa myös. pitää sieltä yrittää etsiä.

7. Orotas... suora linkki foorumille, kokeile sitä, pelaa ainakin Operassa:
    http://www.macuserforums.com/webx?14@1.6qYiaGtktfl.0@.ee70433

8. juu, tuo toimii tuliketullakin. pitää ruveta selailemaan.kiitoksia linkistä!