Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

ÄÄNESTYS: Oletko valottanut laakafilmiä tänä vuonna ja minkä verran (vuosi 2013)

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Haapalahti, 17 Marraskuu 2013.

Oletko valottanut laakafilmiä tänä vuonna ja minkä verran?

Tämä äänestys sulkeutuu 11 Lokakuu 2057 klo 10:05.
  1. Laakaa?? En ymmärrä/En ole kuvannut?

11 ääntä
    35,5%
  2. Olen. 1-10 ruutua

5 ääntä
    16,1%
  3. Olen. 10-50 ruutua

8 ääntä
    25,8%
  4. Olen. 50-100 ruutua

4 ääntä
    12,9%
  5. Olen. Mutta en ole laskenut (Yli 100 ruutua)

3 ääntä
    9,7%
  1. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38
    Laitetaampas tällainen kysely kun en ole ennen moisia äänestyksiä kokeillut :)
    Kyseessä vain laakafilmit 6x9cm ylöspäin ja laakafilmiksi lasketaan myös paperinegatiivit ja lasilevyt yms. laakafilmiin verrattavat valotusmediat.

--Tapsa--

2. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: ÄÄNESTYS: Oletko valottanut laakafilmiä tänä vuonna ja minkä verran (vuosi 2013)

Siis lasketaanko 6x9? No sitte...

3. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38
    Vs: ÄÄNESTYS: Oletko valottanut laakafilmiä tänä vuonna ja minkä verran (vuosi 2013)

Kyse laakafilmistä :) ei rullafilkasta.
    Itsekkin kuvannut tänä vuonna n. 100 ruutua 6x9 paperinegaa ja ~60 ruutua 6x9 orthoa muiden lisäksi :)

4. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

No nyt vasta huomasin että teimme äänestyksen samaan aikaan.  Tämä on sopivasti erilainen, joten eivät ole päällekkäisiä.  Esimerkiksi minulle tässä ei ole vaihtoehtoa mistä valita.  Tuossa toinen, käykääpä sielläkin äänestämässä: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,87819.0.html

5. Mirrored

23 779
    749
    113

Nyt sinne ilmestyi en ole kuvannut niin tohdin sen valita vaikka kiistän etten ymmärtäisi. Onhan noita tullut tehtyä muinoin.

6. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38

Taisi olla mirrored oikeassa ettei laakaa tänä vuonna valottaneita ole 25 enempää??
    viitaten tähän:
    http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,87739.msg635483.html#msg635483

Sinäänsä outoa kun laakafilkkakameran omistajia varmasti on paljon ja säännöllisesti laakaa kuvaaviakin tunnen n. 30 henkilöä henkilökohtaisesti ;)
    Saattaa tietysti olla ettei tällaiset kyselyt paljoa nappaa alan harrastajaa :)

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Jouduin laittamaan 1-10 mutta ei montaa tartte ottaa niin saisin laittaa ruksin seuraavaan kohtaa. Oiskohan niin että olen 7 valottanut.

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Mutta jos kameralla valotettu samankokoinen paperikin laskettaisi taitais mennä ton 50 tietämille. Sutta enimmäkseen.

9. Mirrored

23 779
    749
    113

Mahdotonhan se on arvailla mikä osuus koko ryhmästä on täällä foorumilla ja vieläpä äänestäneet.  Tuohon toiseen äänestykseen on kertynyt jo 18 kpl.  Ehkä voisi olettaa että tähän kertyneet 14 kpl sisältyvät siihen eli ovat vastanneet molempiin kyselyihin.  Ainakin pääosin.  Vaikka eipä oletuksilla juuri virkaa ole. Joskus ne vain osuvat oikeaan. Ja usein todellisuutta ei pääse kuitenkaan tarkistamaan.  :p  :D

10. c

c Well-Known Member

5 425
    111
    63

Suurin formaatti kyselyssä taas on 35 laakikameran omistajaa, mut näköjään vaan vajaa puolet niistä kuvaa mitään..