Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

By the river

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana valtsu, 23 Lokakuu 2005.

Edittiä. Eiköhän tämä tullut jo nähtyä. Kiitos palautteesta!

Heh! Taitaa olla eka ja vika kerta kun laitoin lontoolaisen nimen kuvalle :D...

1. hyvä tiltti ala Garry Winogrand.
    kivat värit (jenkki - karkki - kauniskuva) ja hyvin on hääpari "aisoissa".
    minä tykkään, ja varmaan tykkää morsmaikku ja sen äitikin...

2. vn

vn

1 464
    0
    0
    Ulkona taitaa olla todella vaikea hallita tuota valkoisen morsiuspuvun ja tumman puvun yhdistelmää.
    En mittaillut ;) arvoja mutta silmämääräisesti näyttäisi olevan puhki/tukossa. No, tuo on lähinnä pikkuseikka koska ihan pahimmasta esimerkistä tuolla saralla ei tässä ole kyse.

Enemmänkin minua häiritsee katsekontakti, tai sen puute. Katseen suunta on 'hassu' ja etäännyttää kuvasta jonkin verran. Ihan hupaisa mutta .. No, kuka pitää mistäkin. :)

Eniten häiritsee minua tuo vaalea alue vasemmassa yläkulmassa. Se tuntuu kuin tarkoituksella halutuksi mukaan, vaikka väkisin. Ja se vie huomiota itseensä aivan turhan paljon ja hääparille jää vähemmän kuva-alaa. Sinänsä tuo nurmikko luo kivan taustan kuvalle, kuvakulmakin on tuore ja heidän poseerauksensa on ilman ihan turhaa jäykkyyttä.

Vesku

3. Papu

Papu

789
    0
    0
    Onnistunut hääkuva (värit ilmeet jne) ja hienon taustan olet löytänyt hääparille. Olenkohan ahdasmielinen mutta tähänkin kuvaan toivoisin hivenen vasemmalle tilaa :).

4. Papu

Papu

789
    0
    0
    Ja mun silmääni se on parasta taustassa ;)

5. Toivottavast Valtsu ei nyt saa hepulia (viimeks kun arvostelin hääkuvaa) tuli sanomista;)
    No.joka tapauksessa kuva ihan ok.muuten mutta itse rajaisin ylhäältä reilummin, sulhasen päälaelta 1½cm ylös,minustakin värit ja valo hyvät.
    Ei tekis pahaa

6. Mun huomio kiinnittyy noihin väreihin ja valoon, joka on hyvin miellyttävä. Kyllä mä olisin erittäin tyytyväinen tällaiseen hääkuvaan...

7. Nätti kokonaisuus. Sivuille kaipaisin enemmän tilaa, varsinkin vasen laita tuntuu ahtaalta. Jänskä juttu sinänsä kun siinä lienee kuitenkin samanverran vapaata tilaa kuin oikeallakin (muistaakseni).

8. Hyvä ja harmoninen kuva. Uskon että tämäkin kuva kärsii arvostelussa erittäin paljon pienestä koosta ja tiukasta pakkauksesta. Pienessä 'postimerkissä' kuvaajakollegan katse hakeutuu heti laidoille, pakkauksen aiheuttamiin ongelmiin väreissä jne. 20x30 koossa uskoisin tilanteen olevan täysin toisen.

9. todella hyvä.

10. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Eloisa.

11. peet

peet Member

764
    0
    16