Nikon F90X + 50mm Nikkor 1:1.8 D Ilford HP5+ @ ISO 400 Parodinal 1+50 Nikon D200+Kenkälaatikkoskannaus 1. Ikkuna 2. Katu 3. Auto 4. Ihminen 5. Rakennus 6. Puu 7. Omat jalat 8. Vesi 9. Taivas 10. Valaisin 11. Kirja 12. Yö 13. Seinä 14. Pyöreä 15. Varjo 16. Kengät
17. Kahvi 18. Herkkuja 19. Ihmisiä 20. Roskis 21. Peili 22. Työkalu 23. Kone 24. Sukat 25. Kello 26. Penkki 27. Patsas 28. Mainos 29. Neliö 30. Oksat 31. Savu 32. Käsi 33. Ale 34. Lukko 35. Asetelma 36. Pimeää Koko albumi: http://imgur.com/a/hV6iE
Mukavaa settiä! Näkee että on oltu enimmäkseen toimistoajan ulkopuolella kuvaushommissa. Suosikit: Ihmisiä, Kone, Pimeää
Taivas ja Patsas viehättävät varsinkin. Itse kokattua kehitettä vai? (Parodinal) Miksei osasta puuttuu rae? Esimerkiksi Kone.
Itse kokattua joo, panadol ja lipeä oli helposti saatavilla, vain natriumsulfiitti oli tilaustavaraa ja sitäkin sai hopeavedokselta. Rae on varmaan jäänyt johonkin d200 ja kenkälaatikon välille Ei mulla ole siihen kuin kylmät loitot ja itsetehdyt pidikkeet negalle niin ei välttämättä sattunut aivan suoraksi :/ Ei niistä raetta ole kyllä ohjelmallisesti poistettu.
Tässäpä kalusto, takaa negan valaisen sb-700:lla ja yläpuolelta sen verran valoa laatikkoon että tarkennus on helppoa. Saas nähdä kuinka vaikuttaa kun sain digikaluston megapikselit päivitettyä 10 --> 36. Yksi 6x6 olis tällähetkellä kehittämättä niin pääsee kokeilemaan.
Hienoa. Loppua kohden paranee. Mun suosikkeja on 29, 31 ja 35. Ja sitten tuo skanneri on kyllä upea. Monenko numeron kenkälaatikko olis paras...heh.
Kone. Kyllä tuolla vielä raetta näkyy, ja tarkistin vielä sen edellisenkin koneen ja LR noise reduction oli nollassa. Jossain muualla syy.