Hei, onko suosituksia, missä voi teettää laadukkaita valokuvia? Joka vuosi tulee teetettyä myös lahjaksi kuvakalenteri, Photoboxista olen tilannut aikoinani, mutta toimitus takkusi. Fotoyks -tuotteet taas eivät olleet laadultaan niin hyviä. Joulukorttikuvat teetän myös omasta kuvasta vuosittain, niin siihen olisi myös kiva saada suosituksia, jos löytyy.
Ihan valokuvia olen teettänyt nykyisin Ifolorilla, ja ne ovat olleet minulle riitäviä. Mielestäni hyvä hinta-laatusuhde. Muitakin on, mutta niistä ei nyt ole kokemusta lähiajoilta. Veikkaisin peruskuvien olevan samaa laatua joka paikassa. Mikä Fotoyks-tuotteissa mätti? Viimeisenä filmiaikana käytin sitä, ja mitään negatiivista itselläni ei ollut sen suhteen. Kirjoja olen tilannut Ifolorilta ja kuvatkirjaksi.fi. Noista kahdesta suositus kuvatkirjaksi.fi. Blurbia monet ovat kehuneet, ja sieltä todennäköisesti tilaan kirjan jossain vaiheessa. Kapa esitteli joskus blurbin kirjaa, ja se kyllä vakuutti myös painolaadun suhteen.
Kiitos vastauksista. Fotoyks -kuvakalenteri ei tosiaan ollut kuviltaan/kokonaisuudeltaan niin hyvää laatua kuin Photoboxista tilaamani. En tosin ole muita tuotteita tilannut, joten valokuvat voivat toki olla laadukkaita.