Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tango

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by paraneva, Nov 29, 2016.

1. paraneva

paraneva Well-Known Member

12,606
    6,644
    113
    Argentiinalaista.

Attached Files:

2. mvuori

mvuori Well-Known Member

10,669
    132
    63
    Ensimmäinen reaktio: onpas valtava käsi tuolla vasemmanpuoleisella miehellä, joka pitää kättään neidon selällä.... Se olikin visuaalinen harha.

Toinen reaktio: ihmiset ovat kuin kallioon tai maaluolaan sulautuneet. Tangossa olennaiset jalat ovat ihan jumissa. Efekti ei siis aivan "toimi".

Kolmas huomio - Kuvat.fi-huomio - kun kuvaa klikkaa isommaksi, se aukeaa pienempänä...

3. paraneva

12,606
    6,644
    113
    Kyllä se mulla aukeaa isompana?

4. jhalmu

jhalmu Active Member

8,551
    3
    38
    Varmaan se sovittuu näyttöön ja kun ponnahtaa niin pienemmässä näytössä näkyy pienempänä?
    Värimaailmalle kiitosta.

5. kebax

kebax Well-Known Member

11,240
    211
    63
    --

Last edited: Mar 20, 2019
  6. nomad

nomad Well-Known Member

10,349
    167
    63
    Hyvä kuva vaikka onkin nuo em. taustan ongelmat, mutta kuvan tuunauksesta en oikein osaa sanoa mitään.... Mielestäni tuunaus vie tässä huomiota kuvalta, vaikka saattaahan tämmöinen kokonaisuus olla ok jossain tietyssä yhteydessä.

7. jhalmu

jhalmu Active Member

8,551
    3
    38
    No mulle tulee mieleen vanhana kuvain parantelijana, että alkuperäinen kuva oli huono ja se on saatu pelastettua käsittelyllä. Jos alkuperäinen olisi ollut hyvä, miksi taiteilu? Paitsi voihan sitä toki tehdä huvikseenkin, vaikkei olekaan kovin pragmaattista.

8. paraneva

12,606
    6,644
    113
    Originaali on kuvattu kadulla, halusin siitä semmoisen klubimaisen vanhan ajan fiiliksen.

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Minusta onnistunut tuunaus ja hieno kuva.
    Olen viime aikoina soittanut Astor Piazzolan musiikkia ja kyllä kuva hyvin kuvastaa mielikuvia, joita tuo musiikki herättää.

10. Jsaasta

Jsaasta Staff Member

1,714
    60
    48
    Sulla on matala näytön resoluutio + pieni näyttö.

Hyvä kuva tykkäsin!