Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Peephole

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Zephania, 1 Helmikuu 2006.

Malli: Maria

Kokeilin jotain uutta.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Se vaatisi tuonne raamiin alanurkkaan jotain muuta kuin mustaa. Yksityiskohta? Ihan kuva pienuudesta huolimatta vaikuttaisi hyvältä mitä nyt erottaa.

2. Peephole vois olla epäsäännöllisemmän muotonen tai rosoreunanen tai jotain.

3. jimi-

jimi-

918
    0
    0
    Kuva ei mielestäni toimi yksinään..

4. uneksija

uneksija Member

76
    0
    6
    Tällä istunnolla katsotuista kuvista ensimmäinen, jonka kohdalle pysähtyi katsomaan pidemmäksi aikaa. Ajatuksia herättävä...

5. Hmm... kenties nykytaidetta???

6. vn

vn

1 464
    0
    0
    Ahdistavan oloinen. Kaikki ei ole mennyt ihan kuin piti nuorella naisella. Unelmat sortuivat ja prinssi olikin aivan jotain muuta.

Tuo musta toimii mutta ehkä se varsinainen ovi + tirkistelyaukko toimisi paremmin? Sen näkee vain kokeilemalla.

Vesku

7. Tähän kävis minusta se vanha kunnon avaimenreikä kurkistusaukoksi, kliseehän se on mutta tähän se kävisi.

8. Kovasti paljo on mustaa. Idea hukkuu moiseen kehykseen.

9. Kuvake

Kuvake

87
    0
    0
    En tiedä tarkkaan miksi mutta minusta tämä taas toimii, edessä on vain musta tyhjyys.
    Ajatuksia herättelevä kuva.

10. Minulle jäi samanlainen fiilis. Tämä näyttää aivan kuvasarjan osalta - itselleni tuli mieleen sarja joka koostuu palasista: yhtenäisestä taustasta on rajattu maskilla palasia ja joka palassa on oma tarinansa.

11. Kuva kertoo minulle että tyttöä on alistettu ja hänet on ahdistettu nurkkaan. Kuva raamin nurkassa jatkaa tarinaa. On hieno!

12. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Taidan poiketa joukosta, kun mielleyhtymät syntyvät lähinnä kuvan nimestä, ei niinkään itse kuvasta..

Kuvastakin syntyy ajatuksia, mutta ei nimen suuntaisia, juhlan jälkeinen katumus on se mikä nousee ajatuksen tasolle, mutta silloin alkaa häiritsemään viinilasin puhtaus. Jos viiniä olisi vähän lasissa ja matolla, niin syvyyttä syntiin olisi ehkä enemmän? Kehykset ja rajaus erilaisia joka selvästi plussaa, mutta vaatisi tuekseen jotain selkeämpää perustetta. Vaikea sanoa mitä, ehkä viestiä voisi allekirjoittaa toisella kuvalla, joka tukisi nykyistä nimeä, mutta varoen ettei paljasta liikaa. Enemmän kuin nyt kuitenkin, ehkä peephole sivulta tai takaa harsolla tms. suojaten?

Tässä on ajatusta ja viitteitä johonkin, mutta mihin, jää toistaiseksi arvoitukseksi. Kuvan haluaisi myös nähdä suurempana.

Aika hyvä silti ja ehdottomasti kiinnostavan suuntainen kokeilu :)
    ps. Zephania, jos kehittelet tätä ajatusta eteenpäin, laita esille mihin mentiin, ainakin minua kiinnostaisi kovasti jatko tarinaan..

13. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Laitoin sinulle yksäriä.. jos huomasit..