Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Bretagne

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Heli, 18 Toukokuu 2006.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Onkos Bretagnen nurkat kenellekään tuttuja? Päätin tässä tehdä myöhään syksyllä reissun, joko Toscanaan tai Bretagnen rannikolle, jonnekki pieniin kalastajakyliin ja se ajatuksena voitti. Tahdon siis merta, kallioita, pitkiä hiekkarantoja(?). Viikko on tarkoitus olla ja ehkä parissa max kolmessa eri paikassa viettää pari päivää. Tunteeko kukaan aluetta, suosituksia mistä löytyisi jotain tuollaista mitä kuvailin?

2. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Eikös tuo alue ole kuuluisa ostereistaan ja syksy parasta osteriaikaa? Otat trendikkäitä omakuvasarjoja herkuttelustasi meren antimilla ;-)

Joskus mekin ollaan kaavailtu tuonne matkustamista, mutta toistaiseksi on jäänyt tekemättä. Seuraan mielelläni matkasuunnitelman etenemistä, kuten kaikkia kuvausmatkaprojekteja (jotka tarvitsisivat vähintään oman osion).
    Minun mielestäni kannattaa liiallisten välineiden sijasta pistää rahat tuollaisiin muutaman päivän kuvausmatkoihin.

No sitten vähän asian yritystäkin:
    tuolta löytyi kuvia Bretagnesta, ehkä kuvien paikannimistä on apua. Alempana kommenteissa on jonkin verran lisälinkkejä aihepiiriin ja jopa Bretagnen mukaan nimettyyn panoraamafoorumiin (tosin se näytti "aika" hiljaiselta).

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Yiks, ei ostereita mulle, ei mitään elävää joka potkii mennessään alas ;-D!

Kiva kuvalinkki oli, mä jo itse asiassa löysin hyvän paikan mistä löytää villamajoitusta ja hotelleja ja muuta. Siihen aikaan ku mä olen lähdössä siellä onkin yllättävän edullista. Viikoksi villa, toki pienehkö, n. 200-300 e. Ei paljoa minusta. Siihen lennot ja auto ja syöminen. Muutahan sitä ei tarvikaan, mitään biletyspaikkoja ku en etsi vaan vain kuvattavaa.

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Ei pahan hintainen. Onnea matkaan, kunhan nyt ensin saataisiin se kesä :)

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vai sittenkinkö Normandia? Sielläkin näyttäis olevan maisemia mun makuun...

6. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
  7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Eipä ollu, kattelin ihan paikallisia sivustoja ja tää sun sivusto on ehdottomasti hyvä lisä mun linkkeihin! Kiitos!
    Ens vuonna sitten Normandiaan ellen mene sinne tänä vuonna. Ja sitä seuraavana vuonna Toscanaan ja sit Skotlantiin ja sit... Mä rupean matkailemaan.

8. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Voi hitto. Nyt mä oon kateellinen ;) Mä haluun kans.....

9. jj

jj Member

310
    1
    16
    Brestissä on tullut käytyä, ja kovin sympaattista seutuahan se (Bretagne) on ainakin ranskalaisella mittapuulla. Auto varmaan kantsii kyllä olla tavalla tai toisella käytettävissä, että pääsee vähän jotain näkemäänkin. Ja osteri-illallisia ei kyllä kannata jättää väliin, sillä ne ovat ainakin minulle sen seudun suurin kohokohta.