Teettekö uudenvuoden lupauksia? Mitä niitä nyt voisi olla, laihduttaminen, lihominen, päihteiden käyttö, seksi, ruoka, valokuvanäyttely tai kamera hankintoihin? Tekis mieli sanoa että tulevana vuonna en hanki mitään kamerakalustoa. Mutta en uskalla tuollaista mennä lupailemaan. Jos joku kamera vaikka menee rikki niin melko varmasti joutuu joidenkin tilalle toisen hankkimaan.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Sen voin varmasti luvata, etten tee uudenvuodenlupauksia, taaskaan. Kaikkea typerää ja naivia tulee tehtyä tiedostamattakin...
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Mulla on Uudenvuodenaikomuksia. Yhden meinaan taas pitàà, jonkinsortin kuva-pàivàssàprojekti, alkaa huomenna. Parina vuotena semmonen on ollut, ja aina oon pitànyt vàlivuoden. Taas on vàlivuosi ohi, niin se alkaa. Kuvat tulevat tànne: JPJK-2014 Kuten nimikin ilmaisee: Joka Pàivà Joku Kuva-2014. Nytkin kalusto on vapaa, eikà tarvitse olla ihan sinà pàivànà otettu, mutta pyrkimyksenà on senpàivàinen. Ennemmin on ollut tiukempia sààntòjà. Kuvat eivàt vàlttàmàttà ole mitààn taidetta tai maininnanarvoista, mutta laittaa oman pàànupin raksuttamaan arkimaailman havannointiin.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Lupaan olla sama mulkero kuin ennenkin.Kuvia postaan ainakin yhtä huonoja kuin ennen.Olen homovastainen ja en tykkää nörteistä.Googletetut viisaudet yleisellä keskustelupalstalla vituttaa myös helvetisti myös vuonna 2014. Mc vuorea ymmärrän paremmin koska hänellä ei ole helppoa.Lupaan tykätä aidoista hemmoista ja kuvista.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Ai kun kaikki olisi yhtä rehellisiä.Jukelle kiitos että tuntee mut nyt perusteellisesti.Juke voit olla myös kaveri josta puhuin kirjoituksen lopussa,Hähä.(lainattu kebabilta)
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Nuo syöpäkääryleitten veto loppuu tänään. 2,5 vuottaki ollu ryyppäämättä ja tipattomana, että eiköhän tääkin onnistu
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Onnee sulle yrityksessä,en halua masentaa mutta helpompi olla juomatta.Onnistuin itsekkin lopettaa tupakoinnin 25 v vetämisen jälkeen ja nyt jo 14 v polttamatta,tsemppii. t kimo
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Hieno päätös. Itse sorruin parisen vuotta sitten uudestaan 4½ vuoden polttamattomuuden jälkeen. Mutta eiköhän tässä talven aikana pidä ottaa uusiksi tuo lopettaminen.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Paketiton tammikuu? Vielä muutama tulee, mut siis ettei tilais... Mut joo myyvä vois kaikkee mitä ei oikeesti tarvii... ööö... nuppineula?
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Älä sure. Minä lupaan vastaavasti lisätä myynti-ilmoitusten määrää entisestään Laitan myyntiin kaiken mitä en käytä riittävästi omassa hömpässäni.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Noin kolmekymmentä vuotta sitten myin yhden kameran. Kadun sitä vieläkin. Siis lupaus on, että myyntiin ei tule ainakaan kameroita. Toinen lupaus on, etten juo viinaa ennen kuin urpolainen pudottaa viinan hinnan Viron tasolle. Joo, jännitän pysynkö lupauksessani. En kuitenkaan Virosta lähde brenkkua hakemaan. Kolmas lupaus on etten blaadaa tulevanakaan vuonna. Se lupaus kyllä pitää, koska sätkä on ollut suussa viimeksi neljäkymmentäyksi vuotta sitten.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? Ahhahhaa! Juu kyllä kun kerran on kunnolla lopettanut tietää sen että pystyy siihen ja ymmärtää että koko homma on omasta asenteesta kiinni.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vai ei? joo näinhän se on mutta kun laittaa muutaman satasen panoksen siihen että lopettaako niin motivaatio nousee