Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Valoa kansalle

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana maru73, 14 Tammikuu 2006.

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Tänä iltana kuvattu.

2. vn

vn

1 464
    0
    0
    Onko mulla pää vinossa, pöytä epätasainen vai onko kyse perspektiivistä vai vinosta kameran kennosta? Mutta siis mulle tulee tuosta tuntemus että tuo olisi hiukan vinossa. Ehkä tässä pitää ottaa vastavinouslääkettä. ;)

Mutta itse kuvasta. Aika hauska oivallus ja lopputulos. Näyttää epätodelliselta kuulta, varsinkin oksat tekevät tästä viimeistään mielenkiintoisen rikkomalla tuota pintaa hiukan. Vinon vaikutelman estämiseksi rajauksen olisi voinut tehdä tuon lampun alaosasta.

Mukavalla tavalla kokeileva kuva. Hyvät värit ja erioten tuo likainen lamppu toimii paremmin kuin puhdas lamppu toimisi.

Vesku

3. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Nyt kun rupesin tota itse uudestaan tuijottamaan niin saattaa se vähän kallistua oikealle. =D

4. Oksat toimii. Kävin ite kurkkaamassa samaa efektiä täyskuuhun äsken, mutta pilvet on pelkkää utua ilman selviä pilvirajoja, joten en jaksanut hakea kameraa.
    Pelkistetty kuva ilman tingeli-tangelia on yleensä parempi.
    Katsoin samaa "vinoutta" joka on niin häilyvä, että epäilee silmiään.
    Ehkä se suoristuu lievällä 12 vuotiaalla scottilaisella. =)

5. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Otin kanssa samalla muutaman kuvan kuusta mutta niistä tuli ihan suttua =(

6. Jos on vino niin mua ei haittaa. Eihän noi lamppujen varret aina suorassa ole. Jos siihen on joku vähän törmännyt. Oksat on kyllä välttämättömät.

7. ar

ar

432
    0
    0
    Rajaus on mun mielestä onnistunut, koska se antaa lampun jalalle hyvin tilaa vaikka sitä ei sen kummemmin näe. Likaisuus ja oksat toimii.

8. Marulta tulee nyt kokoajan piristävää settiä esille.. HOLGAkissalla kulkee... ROK.

Noi oksat tossa ensin vaikutti häirittevältä mutta pidempää kateltuna tukee vaan kuvaa hyvin ja antaa sitä kuutamofiilistä lisää...

9. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Tässä on samassa kuvassa
    * Silmä
    * Kuu
    * Lamppu

Siis poikkeuksellisen mainio, monipuolinen ja erilaisia ajatuksia herättävä ympäristöpoiminta.

10. Anonymous

Anonymous Guest

Hyvä kuva